środa, 23 maja 2012

Męski T-shirt r.S -Przeróbka

   
CO MOŻNA ZROBIĆ Z MĘSKIEGO PODKOSZULKA r.S?

KOLEJNA PRZERÓBKA TYM RAZEM DLA MNIE...








ODCIĘTY DEKOLT -BARDZIEJ MI SIĘ PODOBA SUROWE WYKOŃCZENIE 






RĘKAWY OBCIĘŁAM *GÓRA 13cm DÓŁ 7cm* I PODWINĘŁAM  ZROBIŁAM SZABLON







PISAKI "ALPIONO"  DO MALOWANIA NA TKANINACH-BARDZO DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ OCZYWIŚCIE  NIE ZMYWALNE TEMP.PRANIA 60st.





PODCZAS MALOWANIA POD SPÓD PODŁOŻYŁAM KARTKĘ ABY NIE PRZEBIŁO NA TYŁ





















WERSJA Z PODWINIĘTYM BOKIEM 








SZYBKO, PROSTO  A  ORYGINALNIE.OCZYWIŚCIE POMYSŁÓW MOŻE BYĆ MNÓSTWO NA PRZERÓBKĘ.DZIŚ NIE MIAŁAM ZBYT WIELE CZASU NA BAWIENIE SIĘ W WERSJĘ POKOMBINOWANĄ.
CHĘTNYM ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY !


               DO NASTĘPNEGO  POSTA


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jest skuteczna. :) Używam jej dopiero 3 dni, ale z czystym sumieniem mogę napisać, że pacha cały dzień jest sucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajnie ci to wyszło! wygląda jak ze sklepu ;)

    dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. już Ci piszę. :) Wchodzisz w bloggera -> układ -> dodaj gadżet -> z listy wybierasz "obserwatorzy i gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie jesteś kochana :))

      Usuń
  5. Dziewczyno, skąd Ty bierzesz tyle pomysłów? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! rewelacja :) masz talent dziewczyno, super pomysl! 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ..z mojej głowy ...w końcu pomysły trzeba uwolnić heh ;) Dziękuję za miłe słowa :))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zatrzęsienie pomysłów. Podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Świetnie wygląda! :D Ten wzró boski.

    OdpowiedzUsuń
  11. przerabiane t-shirt są mega :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)