piątek, 25 maja 2012

Niebieska Kratka-Torebka



Dziś zabrałam się za uszycie letniej torebki .Pierwsza jest w niebieską kratkę.Z wczorajszej przeróbki został mi dżins i czarna koronka wpadłam by dodać jeszcze na pasek eco z której tej szyłam torebkę .I taki oto zrodził w mojej głowie się plan realizacji...


 Biała fizelina do usztywnienia 











Podszewka wewnątrz i dwie kieszonki 



Prawie gotowa został przód do ozdobienia 









             Gotowa ..









                    Do zobaczenia  ;))


6 komentarzy:

  1. O kurde! Świetny blog! Super rzeczy robisz :D
    Torebka rewelacyjna :)
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za umiejętność szycia, na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna torba, szczególnie teraz latem.
    Bardzo lubię duże torby. Musi się w nich schronić dużo skarbów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)