niedziela, 27 maja 2012

Przemiana Granatowej



Wczoraj moja mama robiła porządki w swojej szafie. Dobrze, że akurat byłam w pokoju, bo dała mi do wyrzucenia torebkę stwierdzając, że jest zniszczona i brzydka.Nie mogłam jej się pozbyć i wpadłam na pomysł by odmienić jej kres... Zdziwienie mamy było wielkie i padły słowa "No to daj mi ją " heh 



Przód widoczny przed zmianą 





      Po zmianie  





              







Taka inna mała  torebeczka -po co wyrzucać zawsze można "coś" pokombinować.




           Miłego wieczorku :-)
                 

9 komentarzy:

  1. kurcze ostatnio chcialam cos zrobic z moja stara czarna torebka i poki co lezy na dnie szafy bo nic dodac nic ujac wyglada duzo gorzej niz przed moim kombinowaniem, a tu prosze- swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna przemiana! Od razu weselsza się stała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful purse, I love the colour!

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kompletnie nie mam pomysłów na przerabianie jakichś starych rzeczy, a chciałabym umieć coś takiego!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)