sobota, 9 czerwca 2012

Klasycznie Na Dziś





Witajcie Kochani :)

 Nie byłam systematyczna przez kilka dni z postami, ale miałam kłopoty z laptopem.Mam nadzieję, że dziś będzie sprawny w całości...Dzisiejszy mój strój dnia - biel i czerń-klasycznie...



Jak zwykle moje zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku kolorów.



Moja ulubiona kopertówka którą sama uszyłam.




Torebka - Diy , kołnierzy- Diy , spodnie-Bershka, buty H&m-kupiłam je w zimie za całe 30zł cena fajna i są bardzo wygodne.Bluzka też miała cenę extra 19zł-miss trendy-bardzo dobra gatunkowo ;)


Do zobaczenia w następnym twórczym poście :)

17 komentarzy:

  1. Fajny zestaw ! Zazdroszczę zdolności do robienia takich rzeczy :) ja mam dwie lewe ręce :)

    Obserwuję i zapraszam


    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Genialny jest ten kołnierzyk *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten kołnierzyk! *.*
    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  4. musze przyznać ,że brdzo ciekawy blog :) . zapraszam do mnie ,na animalsofworldblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobne buty z H&M. Tylko brązowe i na wyższej platformie. Bardzo podoba mi się kolor twoich. ;)

    Dzięki, że odwiedziłaś mój blog. Dzisiaj pojawiła się nowa stylizacja. Tak jak obiecywałam, jest w niej dużo koloru i mnóstwo zdjęć. Mam nadzieję, że wpadniesz. stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. troszeńkie kiepsko widać :) najlepiej prezentowałoby się na sylwetce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo buty to faktycznie okazyjnie ci sie udalo upolować!:) Fajny zestaw, na pewno slicznie wygladałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. sweitne buty!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny strój! :) Buty bardzo ciekawe, no i ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie kochana:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszulka ;)

    Ps. zapraszam do mnie ;)
    http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)