wtorek, 12 czerwca 2012

Opaska - Krótka Instrukcja

Ostatnio uplotłam ją ze sznurków z pociętej bluzki,ale nie pokazałam jej etapów powstawania.Krótki post,bo za chwilkę idę oglądać mecz :D 



Jeden środkowy  dwa po bokach 




Krótki filmik jak pleść,cały czas jeden i ten sam splot tylko ściskamy mocno





Dwa końce zszywamy i gotowe! Można upleść  kolorową lub złączyć dwie takie same lub różne ....jak zwykle wiele możliwości kombinowania.Chętnym życzę miłej twórczej zabawy  ;)






                           Buziaki ...


10 komentarzy:

  1. oooo dzięki, to ja pytałam jak to zrobić :) spróbuję na pewno

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Filmik mi niestety nie działa :c Robisz to tak jak robi się kłosa? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak kłosa ,a może biało czerwona? na Euro haha;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. JAk zawsze super!!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie:):*:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bokserka z poprzedniego posta cudowna!:) I ta instrukcja też fajna, przyda się;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko po opaski sięgam, ale fajna na prezent :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)