poniedziałek, 11 czerwca 2012

Oversize Top

                                             :)


Przerobiłam biały męski podkoszulek rozmiaru M, na oversize, asymetryczny top.


Przyłożyłam swój top, aby wyciąć sobie podkrój paszki.








Wpadłam na pomysł by ją zafarbować.Kupiłam  żółty barwnik*do kupienia w pasmanterii, a opis farbowania oczywiście podany.Położyłam przy boku szwu średniej wielkości kamyk by w niektórych miejscach były białe ślady.Zaczęłam zwijać materiał na koniec związałam mocno sznurkiem i gotowe by wrzucić do barwnika.




                                  Gotowa !




                                     Tył



                 


 Wymaga więcej czasu, bo  samo farbowanie trwa 60min, ale warto stworzyć "coś innego i swojego" 

         


                            Do zobaczenia


                     

       

31 komentarzy:

  1. wszystko mi sie podoba oprócz tej koronki, która wygląda tutaj jak stara sznurówka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dobre :D jest zawiązana,więc łatwo ją zniwelować ;) dzięki :)

      Usuń
  2. Fajny kolor wyszedł. Widziałam kiedyś w ty jak robili farbowane bluzki. Skręcali i zawiązywali w niektórych miejscach gumką i po farbowaniu odkręcali;) Super to wyglądało:) A Tobie też efekt wyszedł super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja związałam sznurkiem tylko,ale w przyszłości pomyślę nad bardziej ekstremalną wersją heh ;) Buzka

      Usuń
  3. o.O Aż nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak samemu można! :D Śliczna jest, piękna i Twoja, jedyna, extra! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt końcowy *-* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, skubana ;)
    masz świetne pomysły !
    obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem w szoku bo wyszło super. Kamień ma być gładki czy z rowkami ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ci wyszła bluzeczka!
    jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej jesteś świetna... ! widziałam gdzieś taką w inspiracjach i się zastanawiałam właśnie jak ją wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak kreatywnie i pomysłowo! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. ` Świetnie ci to wyszło! Z chcęcią bym sama sobie sprawiła taką bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog:) ciekawe inspiracje! pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;o wyszło genialnie ;o



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał! Efekt świetny..nie sądziłam, że można z takiej bluzki zrobić coś takiego.
    Rewelacja!..

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kreatywność to Twoja mocna strona, zdecydowanie;D!
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to rewelacyjnie! zwłaszcza te zagniecenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł i super to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny pomysł i jaki świetny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne i pomysłowe :) Twoja kreatywność nie zna granic!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za uznanie ((:

    Genialnie wyszła Ci ta koszulka, ponieważ efekt końcowy jest idealny w temacie DIY. I oversize - zawsze na plus.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie to wygląda;o! Muszę kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bluzeczka wyszła fantastycznie!! :) Przepieknie się kolorek porozdzielał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt świetny - kolor, kształt, 'wzorek' farbowania... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze, to jest świetne ! dzięki za pomysły i inspiracje : ]]

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale! DIY godne uznania! Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam www.evelinebeautyland.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)