czwartek, 14 czerwca 2012

Spódniczka Z Bluzki

Bluzeczka ma ładne kolorki, ale pogrubia-mały dekolt do tego trochę długie rękawki i ten wzorek widoczny...Pomyślałam, że fajna będzie z niej mini dzianinowa spódniczka na jesień bo na lato  za ciepła.




Mogłam przerobić na bluzkę-top.Jednak uparłam się na spódniczkę-pod spód uszyłam białą podszewkę 

                            

                              






Z bluzek można uszyć fajne spódniczki własnego pomysłu.

                            



                                          Do zobaczenia :)

22 komentarze:

  1. ` Skąd ty czerpiesz te pomysły? :o Świetna jest ! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wczoraj w sh, spodobał mi się wzór jej,kolorki..pomyślałam co z niej może wyjść :D i wyszłam z zakupem :D

      Usuń
  2. pokazuj jak leży na Tobie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak mam pstryknąć sobie sama fotkę? Moim zdaniem nie ciekawie by to wyglądało :)

      Usuń
  3. pstryknij ;)
    chętnie zobaczę również ja jak leży na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły !!:) z ciekawosci co będziesz robić w przyszłości dodaję do obserwowanych :)) i oczywiscie zapraszam też do mnie na małe odwiedziny ! ;)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nową notkę! :)
    http://photoslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł:)
    pokaż jak się prezentuje na Tobie:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta spódniczka:) Super pomysł:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne przeróbki prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, bo niby czemu nie ;D
    Ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wygląda, lepiej niż bluzka oczywiście:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. suuuper pomysł ! podziwiam wyobraźni ! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no no.. jestem pod mega wrażeniem! jak to można zrobić coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER!!!
    wpadłam na chwilkę, ale się rozgoszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)