niedziela, 26 sierpnia 2012

Cekinowy Biały Paseczek



Siostrzenica poprosiła mnie ostatnio, abym coś wymyśliła jej z białą koszulą którą chce założyć na początek roku szkolnego.Przyszyłam wzdłuż cekinowy pasek  -do kupienia w pasmanterii różne kolory, prosty i bardzo szybki sposób na trochę odmienną białą koszulę.



Nosi ten sam rozmiar co ja, więc mogę jej pożyczyć spodenki w kratkę.


Dziś przypomniała mi moja kochana siostra Ewa o kurtce, którą uszyłam jej z jakieś 8lat temu w czasach szkolnych.Nadal ją ma i w niej chodzi, aż zdziwiłam się myślałam, że po kurtce ślad już zaginął :D Chciałam żeby mi ją dała bo z chęcią bym sobie pochodziła, ale nie odda :D no to może chociaż pożyczy :)


                                                       Do następnego kochani ...

21 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł z tym paskiem cekinów... mówisz, że są różne kolory... hmmmm...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne urozmaicenie. ;p

    *Zapraszam na rozdanie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A tu odpiszę :) Widziałam na fejsie, a zastanawiam się, może wezmę udział, ale nie wiem co uszyć dokładnie :)

    A pomysł z urozmaiceniem bluzki fajny i prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. małe przeróbki też są dobre, będę musiała przemaglować babki w pasmanterii żeby pokazywały co tam mają, bo jestem żądna przeróbek ! :) siostrzenica pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, a także super porady, czego się można tu dowiedzieć. Fajny pomysł na nową-starą bluzkę. Też trochę interesuję się modą, także zapraszam do mnie na http://www.mybeauty-myfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie te wszystkie tasmy z pasmanterii, sama czesto wykjorzystuje koronki, które tam mają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kompletnie nie mój styl ;) ale kto co lubi..
    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, mojej białej koszulce na rozpoczęcie roku też by się przedała " mała przemiana"

    OdpowiedzUsuń
  9. Drobny element, a jak zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent i jesteś bardzo pomysłowa ;) niby tylko cekiny, a wygląd koszuli bardzo się zmienił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo wygląda to bardzo ładnie :) niestety nie widziałam takich cekinowych pasków u siebie w pasmanterii, a szkoda bo fajnie wygląda :(
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm, koszula od razu wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uszyłabym czarny krawat i dodała te spodenki w kratkę czarne długie skarpety za kolano i kamizelkę + kapelusz :) efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka extra ozdobiona, taki mały szczegół a jak dużo zmienia i te spodenki tak pasują :D I ta kurtka, boska, szok, ze sama uszyłaś! Nie dziwne, że jej nie odda, ale pożyczyć chyba pożyczy, co? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ulepszyłaś koszule ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tylu pomysłów i perfekcyjnego wykonania :)

    Ja przymierzam się do przerobienia bluzki z baskinką z ASOSa bo jest na mnie za długa i szeroka ale boję się, a za zabieg u krawcowej pewnie zapłaciłabym więcej niż za nią zapłaciłam w SH :/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wygląda ta koszula ze spodenkami:)
    a kurtka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ` Świetne jest to, że jedym prostym dodatkiem można zmienić ciuch. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedzinki :)
    Super zestawik - biala bluzeczka ze spodenkami.
    Podobaja mi się Twoje pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejj. Jaka jesteś kreatywna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)