czwartek, 16 sierpnia 2012

Czarna Torebeczka




Został mi kawałek eco-skórki, to uszyłam następną do kolekcji bo takiej nie mam a torebek wciąż mi za mało :D Wybaczcie za moje kiepskie zdjęcia :(



 Zrobiłam sobie szlufki, łańcuszek jako pasek  pożyczyłam od torebki którą kiedyś już zrobiła.



Zwykły guzik pomalowałam zielonkawym lakierem.



 Obszyłam klapę zieloną muliną, która została mi gdy plotłam bransoletkę. Nic  nie kupowałam nowego.Wykorzystałam to co miałam. Wycięłam kwadrat, odwróciłam jako romb i składałam najpierw boki później środek dołu i górę-klapa ...

              





                             

                    Do następnego posta



43 komentarze:

  1. napiszę tylko , że masz talent. Nie jedna z nas wyrzuciłaby ten skrawek do kosza, a Ty zrobiłaś z niego cuda. Pozdrawiam

    harezgagabriela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle torebka pięknie Ci wyszła <3 I do tego nic nie musiałaś kupować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna :D i pasuje do wszystkiego! A mówią, że do takich rzeczy wystarczą chęci, i tak moje ręce nie nadają się do szycia haha
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa śliczna jest ;* zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł i fajne wykonanie ;) robisz świetne torebeczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super torebeczka, zielona milina dodała jej charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyno torebeczki cudowne !!!!!!! Masz talent, swietny blog-obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się już dawno pozbyła tego kawałka, a ty nadałaś mu nowe życie - super!
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo kreatywna!! super:)

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    JAK ZAWSZE POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:):*:p

    OdpowiedzUsuń
  10. pozazdrościc talentu i umiejętności krawieckich, ja bym chciała własne projekty zrealizować. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłaś coś z niczego i wyszło Ci wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł:) choć coś bym dodała do niej:D ale i tak faaaajna:D Dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne torebki!
    Zapraszam do siebie, wideo z making of nowej sesji zdjęciowe :-)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo wow ale jesteś kreatywna! super pomysł z tą torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kreaktywny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysl...Polak potrafi hehe:)))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne DIY kocham jak dajesz koleje posty!;<3

    Zapraszam do siebe, ponieważ dokonałam zmian!

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo :)
    Jakie fajne :D
    Niestety mój talent nie wykracza po takie granice :)
    Zapraszam : http://artistic--disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super torebka :) Fajnie wygląda to zielone obramowanie z muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomyslowe ;)
    zaobserwowalam i licze na to samo

    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow . Świetny pomysł . Zapraszam do mnie : http://styleissecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta torebka ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł!! :) śliczna torebka ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł :) świetna!
    Zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  26. wow jesteś mega pomysłowa! super to wymyśliłaś :):):)
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  27. oki, również dodaję- dziękuje.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  28. kurczę chciałabym umieć robić takie cudeńka jak ty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna chociaż nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna:) dziękuję za przemiły komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym mieć talent do robienia takich pięknych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)