piątek, 3 sierpnia 2012

Kamizelka Z Męskiego Podkoszulka Lub...



To, że lubię czasem poprzerabiać męskie podkoszulki to już Wam wiadomo ;)  Kolejna przeróbka genialna która zajmie Wam może ok 5 minut a efekty zobaczcie sami ...

 

Męski rozmiaru XL, ale  może i też być większy rozmiar



      Cięcia 





Rozłożony podkoszulek



Przekładamy ręce w  tzw. dekolt  podkoszulka szew górny za głowę i gotowa kamizelka ...




























 Chętnym życzę miłego kombinowania ;) 

                                           Do następnej notki ...



56 komentarzy:

  1. ` Wow! Ja to bym do tej kamizelki podoczepiała coś :D Świetna jest! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, rewelacyjna przeróbka! <3 Cudowna kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ciekawe pomysły!
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super... fajnie wygląda tak luźno puszczona:) Inne kombinacje też fajne, ale ta 1 przypadła mi najbardziej do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteś pomysłowa ;o;o;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podobają wszystkie wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie chcesz moze jej kupić?:) http://e-sklepik.blogspot.com/2012/07/koszula-sxs-z-metki-s-deep.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyno, Ty mnie nigdy nie przestaniesz zaskakiwać, uwielbiam Twojego magicznego bloga :)
    genialne!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie ekstra!! wszystkie kombinacje wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super są takie kamizelki:D sama bym chętnie sobie taką zrobiła:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh wow great DIY !! Nice job, I'll try

    Nice blog

    Bisous from France

    OdpowiedzUsuń
  12. Łałłł ! *.*
    piękne to :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jako tunika prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz kolejny pozytywnie zadziwiasz:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły- przejrzałam chyba wszystkie :) Szkoda, że niktore foty rozmazane, ale wiem, że czasem aparat potrafi wkurzyć :/
    Pozdrawiam i proponuję, byśmy się obserwowały, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite jest to co tworzysz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely blog… I adore it!
    Follow each other on Bloglovin / GFC? Let me know in the comments... I will be more than happy to follow you back!
    Xox
    Borka
    http://chicfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ja nigdy nie wpadłabym na taki pomysł! Efekt świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda! Mam tunikę, która wygląda identycznie, kto by pomyślał, że tak łatwo ją stworzyć z męskiego podkoszulka :) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  20. :O to coś co koniecznie zrobię, tylko znajdę jakąś bezużteczną koszulkę!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł! jakby wybrac piękny materiał to wyglądało by to jak ze sklepu :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! ale wersja bez tego paska podoba mi sie bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna *.*
    Jutro szukam męskiego t-shirtu.
    Jesteś meeega pomysłowa!

    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://aa-psik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oglądnęłam kilka Twoich postów i stwierdzam,że masz swietne pomysly!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowe, szczególnie z tą kamizelką. I wymaga tak niewiele wysiłku!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny Blog !
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Zapraszam :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł. Bardzo mi się również spodobał projekt szortów. Lubię takie rzeczy jak z niczego można wyczarować coś fajnego :)

    Świetny blog dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie i jak masz ochotę to dołącz do grona moich obserwatorów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm powiedziałabym, że miło mi to słyszeć ale napiszę, że miło mi się to przeczytało :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo pomysłowe :D
    kobiety to potrafią !

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! cudowny pomysł. :D i jakie efektowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wooooooooooow! super pomysł. Napewno skorzystam z tego! :) zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pomysł! nigdy bym na to nie wpadła!
    Gratuluje kreatywności XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowe :D
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny pomysł :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy pomysł! Jak tylko znajdę odpowiednią koszulkę też spróbuję:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kamizelka nigdy bym nie wpadła na to że można ją tak szybko i bez problemu zrobić =) =) Dziekuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurczę takie proste i efektowne. Dlaczego ja na to nie wpadłam?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)