niedziela, 12 sierpnia 2012

Naszyjnik

                  Cześć blogowicze ;)

Uniwersalny naszyjnik  bo jesienią czy zimą też założę, w końcu srebrno-czarny, a nie neonowy.Prosty sposób na zrobienie.

Potrzeba.. łańcuszek-50cm, kawałek ekoskóry do wycięcia trójkącików, zapięcie, niteczka z igiełką 



             przyszywamy.... 



                     




   








Ja wycięłam sześć trójkącików, można obszyć cały łańcuszek, jak kto woli.


                                  Do następnego ;)



23 komentarze:

  1. kojarzy mi się ze statuą wolności :D fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysl, proste wykonanie, naprawde dobra robota :)

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie chorągiewki , ciekawy pomysł , Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rock ;) genialny pomysł! drapieżny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł !!!!!!!!
    Napewno skorzystam :)
    Pozdrawiam i czekam na następny :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooooo bardzo fajny:)

    pozdrawiam i zapraszam:)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Świetn! Wygląda super tak wysoko zapięty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda! :D Myślę, że tak lepiej niż całość obszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł :) Ja również tworzę ale z koralików i włóczki :)

    PS. Zapraszam
    http://www.wilandras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wygląda genialnie! świetnie prezentuje się z białą bluzką
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  11. super naszyjnik:) i fajny pomysł na jego wykonanie :P

    w wolnej chwili zapraszam do siebie: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik wygląda naprawdę świetnie, bardzo mi się spodobał

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)