środa, 29 sierpnia 2012

Różności


Dziś dostałam moje zamówienie z pasart.pl,urzekły mnie kółka środkiem wykonanym z muliny,jedynie tylko bigle sobie założyłam i gotowe,były też inne kolorki jeśli komuś się podobają,chyba 2zł za nie zapłaciłam   ;) 






   Z łańcuszka zrobiłam prosty naszyjnik


            W roli modelki -kochana Jusia :*


Dostałam prezenty od siostry,sama zrobiła  z masy solnej i pomalowała aniołka,Justynka już jedno skrzydełko zniwelowała heh ;) A z gazet uplotła koszyk :)








         Zmiksowany dzisiejszy post..

                                          do następnego :)






39 komentarzy:

  1. Super ! ;* Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, super to wszystko wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pasart ma wiele ciekawych półfabrykantów

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewela! Bardzo ładny ten naszyjnik, a na koszyk z gazet to już od jakiegoś czasu się napalam i zabrać się nie mogę do tego ;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia !!!!!

    pozazdrościć modelki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Super prezenty dostałaś. :) Masz świetne kolczki, a o modelce już nie wspomnę. :) Mały słodziak. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia,
    ładne kolczyki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolczyki. :D
    Moja imienniczka to mały słodziak. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie urzekające kolczyki :) szybkie do zrobienia i bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe też zrobiłam koszyk ale nie mam czasu pomalować .;p
    Zapraszam do siebie ;
    http://artistic--disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny jest ten lancuszek ! - rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny łańcuszek tak jak i kolczyki :3 A aniołek idealny na prezent :3
    http://myowncreativeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna masz modelke :D

    ps. dzieki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wymyślony koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny aniołek!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyczek wygląda ciekawie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj:) dziękuję za miły komentarz na blogu:) ja również z miłą chęcią zaobserwowałam Twojego bloga:) jest super:) będę "wpadać":) pozdrawiam serdecznie:) Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. też robiłam zamówienia w pasarcie do robienia swojej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i love dyes *_* very nice! your blog is very good and interesting <3 follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. słodka ta mała dziewczynkaaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka mała panna i już świecidełka lubi :D

    PS. Zapraszam na nowy post
    Wilandra's Fashion

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna ta twoja modelka.;)
    a dziękuję, chociaż ja tam za bardzo go nie lubię.;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolczyki :)
    Ja też obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ten delikatny naszyjnik jest genialny po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki śliczne ale najbardziej podoba mi się Jusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Śliczne rzeczy :D Kolczyki boskie i modelka słodka :D Aniołek boski, bo ręcznie robiony, tak samo jak koszyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)