środa, 15 sierpnia 2012

Serduszko



Słoneczne cześć,niech w końcu trochę przyświeci ,bo jest tak ponuro,że czuję się jakby już była jesień...Prosty sposób na zrobienie dla siebie bransoletki lub dla kogoś bliskiego. Ja zrobiłam dla siostry,dlatego też uformowałam z drucika serduszko ;)  Potrzebny Wam jest...drucik,sznurek i łańcuszek..

      Uformowane serduszko 


                        owinięte sznurkiem



                       doczepione dwa łańcuszki i gotowa 


Można doczepić więcej łańcuszka byłaby wyrazista,ja nie miałam już,więc pozostała delikatna ;)

A teraz dla przypomnienia wrzucam Wam fotkę pufy,którą kiedyś uszyłam,bo zastanawiam się czy w najbliższym czasie nie uszyć jeszcze...







                                   Do zobaczenia...  



22 komentarze:

  1. Niezłe te niektóre przeróbki.
    Dodaję do obserwowanych to bd wpadać.
    Zapraszam do mnie
    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie pufy , prześliczne są! też o takiej marzę ale jak ją uszyć to już pojęcia nie mam:( Serduszko bardzo ładne ( moje klimaty, mam do nich słabość ) Pozdrawiam serdecznie , bede zaglądać:) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serducho super ale ta pufa jest wprost genialne!
    ha Tez chce taką mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom ja też się rozpływam, szczególnie, że taka brzydka pogoda jest.;/ Trzeba inspirować!:D Ja też obserwuję.;) i zapraszam do polubienia.;) --> https://www.facebook.com/KreatywnoscPrzedeWszystkim trochę inspiracji.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno mnie u ciebie a tu tyle nowości;D

    OdpowiedzUsuń
  6. pufa jest świetna! szyj kolejne, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe! ;D Poza tym zaje*** cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak przeglądam twojego bloga i jestem w szoku co ty tu wyprawiasz :) świetne masz pomysły :) muszę tu zaglądać częściej :) pozdrowienia z http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bransoletka a ta pufa to po prostu mistrzostwo!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodka ta bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bransoletka, ach, serduszko dla siostry <3
    Pamiętam tą pufę! :D Chętnie bym zobaczyła drugą, jak zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ` Bransoletka jest śliczna! Sama bym taką chciała! :) Może znajdę kiedyś trochę czasu i zacznę kombinować. ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow beautiful!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. takie ładne,a takie proste ;)) pozdrawiam http://polowanienastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)