piątek, 14 września 2012

Konkursowo

           

     Jak i u innych tak postanowiłam, że zrobię też ;)




Zasady bardzo proste ;


>Zostać obserwatorem mojego bloga jeśli ktoś nie jest
>Umieścić fotkę na swoim blogu z candy
>Zostawić "tu" swój e-mail  i imię  z informacją, który kołnierzyk 1-czarny bądź 2-kratka lub 1 i 2 , a dlaczego ...bo losowania będą dwa osobno na czarny i osobno na kratkę, więc 1 osoba może brać udział w dwóch.Czekam do 1.10.2012 g.00;00  Ogłoszenie wyniku 3.10.2012.Zwyciężczynię wylosuję swoją rączką a nie internetową :D 


                      Jak ktoś chętny ... Zapraszam :)




 

7 komentarzy:

  1. Oh to ja koniecznie się zgłaszam! pinkbubbles0@gmail.pl A na losowania i 1 i 2 bo kołnierzyki są absolutnie prześwietne i nie sposób wybrać tylko jednego :)
    pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ten z krateczką ja chcę. NR 2. A Ty wiesz, że ja chcę, bo już kolejny raz zachwycam się krateczkami na Twoim blogu!
    Mój mail: ecewelina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłaś w dziesiątkę. Kołnierzyki - to moja fiksacja nr 1, a kratka to fiksacja nr 2. Dlatego też zapisuję się na sztukę nr 2 i już wieszam banerek (obserwuję już dawno).

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję, tola1998@interia.pl, śliczne kołnierzyki, jeśli nie można byłoby wygrać dwóch, to chociaż czarny :)
    umieściłam banner z linkiem do postu konkursowego w notce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Takie śliczności do wygrania! Śliczne są oba, czarny taki elegancki i te listek. Super! Ale kratka znowu też jest prześliczna! I jak tu wybrać? No nie da się.Piękne są poprostu. Zgłoszę się oczywiście (bo jakby inaczej?) chociaż ja nigdy nie miałam szczęścia do loterii, no nigdy. Ale wierzyć zawsze można. ! :) Zaraz opublikuję wiadomość o candy, bo obserwatorką oczywiście już jestem. :) Mój e-mail to ewqa14@gmail.com. :) Z niecierpliwością wręcz czekam na wyniki! :)) Tymczasem nadrobię moje blogowe zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny kołnierzyk jet piękny :)

    Zapraszam do siebie na mały ShopMyClothes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kołnierzyki cudne, nie wiem, który ładniejszy:-))) ustawiam się!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)