czwartek, 20 września 2012

Mała Czarna

                     


                        Cześć :)


Swoją małą czarną, zrobiłam na potrzeby konkursu na  jak uszyć.







 Dlatego gdy tylko w sh wypatrzyłam czarną długą spódniczkę pomyślałam, że fajna z niej będzie sukienka z baskinką.Materiał jest jak zamsz.


To jest przód spódniczki, ja sobie ten przód zrobiłam jako tył.Oczywiście musiałam zwęzić, zrobić wcięcia odpowiednie ,zaszewki, podwinąć a baskinkę uzyskałam z odciętej góry.Podwinęłam tylko z tyłu  i wszyłam cekinową wstawkę.





Ubrałam na siebie bo na wieszaku  nie będzie żadnego efektu, a wyszła tak...





    

                                   Do następnego posta ...

55 komentarzy:

  1. ale pomysłowo to zrobiłaś! :) też chcę się właśnie nauczyć szyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna ; ) sama chciałabym mieć taką ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Pięknie wyglądasz, wczęśniej spódniczka nie była taka okazała, a zrobiłaś z niej bombowo sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Sukienka wyszła rewelacyjnie! Bardzo pomysłowo i najważniejsze recyclingowo:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. REwelacja!
    Musisz otworzyć swój butik ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka. Powalający efekt - wyglądasz w niej cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaaał:D Jak Ty to zrobiłaś??:D Super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie! Ale żeby TAK wyglądać, trzeba mieć TAKĄ figurę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku nie wierzę, że z tej spódnicy zrobiłaś taką ładną sukienkę! no nie wierzę ;) wygląda naprawdę ekstra! miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam i szybka była ;) pomyślałam sobie,że zamiast szyć od podstaw sukienkę zacznę kupować długie spódnice w odpowiednim mi kolorze i tkaninie :D

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej sukiencee! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje Ci tych pomysłów! A sukienka swietna!:3

    OdpowiedzUsuń
  12. No, ten konkurs jest fajny, bo inspiruje głowę do świetnych pomysłów, prawda?;D
    Dziękuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ` Ale śliczna jesteś! *.* Sukienka super! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo Wam za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęka mi opadła z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdolna jesteś! bardzo ładna sukienka Ci wyszła:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oszołamiająca zmiana - cudo prawdziwe i moje marznie - boska sukienka i pomyśleć, że z takiej niepozornej rzeczy :)


    PS. Zapraszam na nowy post - NASZYJNIK JAKIEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁAŚ :D
    http://www.wilandras-fashion.blogspot.com/2012/09/oryginalny-naszyjnik-na-allegro.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Siedziałam chyba z 10 min i się przyglądałam czy to inna sukienka!
    Wspaniałe!
    ZApraszam ponownie;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdolniacha z Ciebie ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czyżby ona miała baskinke ??
    bosko to zrobiłaś !


    wpadaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jekju Kobieto, jaki Ty masz talent, a jaką wyobrażnię, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow . Ty to dopiero masz talent . ;* Podziwiam Cię . Bardzo mi się podoba . ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Talent, talent, talent!
    Dziewczyno, jak ja bym chciała umieć coś przerabiać tak jak TY:)
    Btw. Śliczna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny efekt!!!! Też chciałam coś zrobić na jak uszyć, ale chyba sie nie wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znakomicie!!!! :)
    Masz bardzo fajne i świeże spojrzenie na dobieranie i przerabianie ciuchów:)
    Bardzo mi się podoba ta przemiana, świetnie! :)

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pomysłowo! Nie ma to jak dobrze duża spódnica ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. SEKSOWNA! Ja trochę dziergam na drutach, ale raczej tylko szale. A Ty masz super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  29. niezartuj, że z takiego worka zrobiłas taką kieckę!!! :D:D wow !!!! jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygląda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdolniacha z Ciebie niesamowita :) Jestem pod wrażeniem sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW :o Efekt jest nieziemski! Aż mi się nie chce wierzyć, że można z takich rzeczy przerabiać na takie cudeńka.
    Tak 3maj!

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka wyszła R E W E L A C Y J N I E !! :) aa jakie Ty masz piękne włosy, czemu ja ich wcześniej nie widziałam ! ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nigdy się cała nie pokazywałam ;) dzięki :)

      Usuń
  34. super :)! Masz talent ,ja niestety nie mam weny do takich przerobek a szkoda;(.Wyszlo naprawde ekstra,broszki powyzej tez bardzo ladne :).Zapraszam do mnie czesciej i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale z Ciebie laseczka:) super! bardzo mi się podoba! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna przeróbka. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt jest fantastyczny! Podziwiam Twoje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) strasznie mi miło przeczytać,że to co zrobię, komuś się podoba bo wtedy mam chęć aby przelewać swoje pomysły nadal...

      Usuń
  38. Świeeeetna jest ta mała czarna! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing DYI, I have to tray it ASAP, the result is awesome and it doesn’t seem so hard to do, thank you for the idea! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale to fajne, rewelacyjna czarna sukieneczka:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. oooo tak :) zdecydowanie moja bajka :D uwielbiam sukienki, które są jednocześnie seksowne i eleganckie :)

    igielkowo2412.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)