środa, 12 września 2012

Mankieciki Biało-Czarne

                              Cześć słoneczne  ;)

 Nie tak dawno szyłam mankieciki w kratkę, a dziś przy przeróbce dla A.koszuli odprułam mankiety i zrobiłam sobie swoje...


margarett


Nie koniecznie trzeba szyć od początku mankiety, bo można odpruć od koszuli a w sh jest mnóstwo różnego kolor.




Jeden gotowy drugi tylko ma koronkę, ja jednak skusiłam się obszyć podłużnymi, szklanymi koralikami w różnych miejscach - ale to tylko moja twórcza wizja i każdemu podoba się coś innego, ja podaję Wam tylko pomysły... ;)






            Założony mankiet na marynarkę 



Ale pomyślałam sobie, że czemu by te mankieciki nie nosić na spodnie :D 





A na koniec muszę Wam pokazać mój łup z sh za 4 zł są prawie jak nowe i bardzo zgrabnie wyglądają na stópce ;)



                                              


                          Do zobaczenia ;)




31 komentarzy:

  1. Łał! Świetne te mankiety! Zdolniacha z Ciebie, nie powiem ; ) Fajne pomysły. Podoba mi się coś takiego. Pozdrawiam cieplutko : *

    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ladniej by wygladalo bez tych koralikow :D:D tak moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spodnie wyglądają bardzo seksownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujesz pomysłami. ^^
    Spróbuj je nałożyć na lekko podwiniętą marynarkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja podwinięte będzie lepiej wyglądać ;)

      Usuń
  5. zainspirowałaś mnie :) lecę do sh wybrać sobie koszulę i sobie zrobię ćwiekowane :) a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że skorzystasz z pomysłu ;)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje pomysły DIY! Jestem fanem przerabianych przez Ciebie koszulek i dodatków, które robisz:)


    PS. Dziękuję za miły komentarz i przesyłam pozdrowienia od kici:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają i do spodni również pasują ^^ I łupik świetny, tak tanio a takie fajne buciki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie, ale bomba z tymi mankietami. Pięknie, gustownie i pomysłowo. I jeszcze tyle zastosowań - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba mankiet na spodniach:D Ojaaaa;D Butki super:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta czarna koronka mnie urzekła:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing pictures !
    Love your blog :)

    -follow each?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! świetnie, naprawdę świetnie się prezentuje! genialnie to wymyśliłaś :) do spodni też pasują idealnie :)a buciki to istne perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm tak buszuje po opcjach bloggera i zastanawiam się jak mam zrobić aby dodać swój podpis ale aby on był widoczny na zdjęciu a nie pod ? jak ktoś wie będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, świetny pomysł!
    uwielbiam Twój blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają na spodniach jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna idea z tymi mankietami. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow swietne są !:) bardzo mi sie podobaja;)

    pozdrawiam i zapraszam na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mankiety bombowe:)
    i z koronką i z koralikami:)
    można szaleć:) ozdabiać i zakładać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszły te mankiety, w ogóle koronkę piękną znalazłaś, a pomysł z koralikami też jest świetny. Bardzo ładnie wyglądają zarówno w połączeniu z marynarką jak i ze spodniami(szczególnie efektownie wygląda rozchodzący się mankiet nad piętą) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ` Wyglądają extra zarówno przy spodniach jak i przy rękawach! :) Super są! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy i orginalny pomysł na urozmaicenie garderoby. Świetny pomysł:)!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)