wtorek, 4 września 2012

Mankiety


Wpadłam na pomysł by z reszty kratki co uszyłam spodenki, kołnierzyk uszyć mankiety jako efektowny dodatek.A wiadomo łączyć można różnie kto jak tam lubi eksperymentować ;) Ledwo je uszyłam popstrykałam fotki siostrzenica Kama powiedziała... "one już są moje nie oddam..." więc pozbyłam się ich szybko ...no trudno muszę uszyć kolejne.








A tu tylko parę fotek o co chodziło mi z mankietami jako dodatkiem...


                 





Do czego nosić ...koszul, żakietów, swetrów, bluzek lub jako bransoletkę i pewnie znalazło by się jeszcze coś :D Chciałam jeszcze dodać, że jeśli ktoś chciałby zakupić zaciskacz do nitów-to nie z firmy Top Tools bo masakra i męczarnia ciężko idzie a nity się przesuwają i nie są w jednym prostym rzędzie;/ Zamiast nitów można przyszyć guziczki, napy- mankiety to 4 prostokąty, szerokość mankietu zależy od nas a długość- mierzymy nadgarstek i tyle zero skomplikowanego tworzenia ;)


                                  



                Miłego  dnia kochani ;)


25 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdzie nie było takich fajnych mankietów. :D Może wejdzie nowa moda? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne;)

    zazdroszczę pomysłów<3

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jak mnie cieszy, że nie odpuszczasz tej kracie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, siostrzenica wie co dobre! ;D Super CI wyszły no! :D I kolejny skrawek materiału się nie zmarnował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, nic dziwnego że zechciała je mieć

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie tym pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no, może pokuszę się o zrobienie podobnych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem po szkole odzieżowej. średnio mi się to podoba, ale już za dużo czasu i kasy w to wepchnęłam. kończę w lutym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bomba pomysł! muszę zrobić coś podobnego do swojej białej koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. so creative! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mankiety są ekstra . Świetne pomysły . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ` Świetne te mankieciki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog! Zazdroszczę kreatywności i siły woli!
    Zapraszam do mnie. Obiecuję pisać coś dla każdego ;D
    Na pewno coś znajdziesz dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no niestety... ale już końcówka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)