poniedziałek, 24 września 2012

Męska Bluza Na Damską

        

                           :)



Zakupiłam  kiedyś w sh męską bluzę, ciepła ma polar wewnątrz.Spodobała mi się od razu, ma fajny modny jesienny kolorek zieleni i cena była fajna i nie zniszczona, więc sobie zrobiłam swoją bluzkę w sam raz na chłodne dni :)






Zniwelowałam dekolt-by zrobić większy, ściągacze bo były nie potrzebne, obszyłam i zwęziłam całą - taka szybka przeróbka.




 Spasowały mi broszki filcowe co wczoraj robiłam





                              
                        



Nie chciałam już nic kombinować, bo zawsze jestem zdania, że lepiej mniej niż więcej, broszki tu spełniają efekt. Zwężać więcej też nie, bo w końcu ma być to bluza a nie bluzeczka :)   
Oczywiście zakupiłam też inne ciekawostki na przeróbki w sh, muszą poczekać na swoją kolej ;)



                                  Do zobaczenia :)


23 komentarze:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna! I ten kolor! Ja do przedramienia zrobiłabym jej albo węższy rękaw, albo marszczenia. Ale to tylko gdybologia, bo nic sama nigdy nie przerobiłam :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i kolor cudny! Ja tam poza kratą lubuję się w zieleni, a ta jest niewiarygodnie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he i to nie raz :D
    Fajna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny, przeróbka świetna no i te broszki... Bardzo udany uszytek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Huh, super sweterek. :3 I świenie pasujące do niego broszki> :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poluję na jakiś fajny sweter :-) niezłe polowanko

    stylowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te gwiazdki są;) jak zwykle spisałaś się na 6:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt.
    Zapraszam do mnie.
    Nowe posty- Jeszcze ciepłe^^

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny efekt, bluza w ogóle nie wygląda na męską! Ty to potrafisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor i te broszki idealnie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt, a te broszki pierwsza klasa :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie to wygląda, lubię takie dekolty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarze;D
    Jeszcze raz zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł:)gratuluję zręczności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten kolor, jest wspaniały! I w sam raz na jesienne chłody :)

    aanneke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)