piątek, 12 października 2012

Łańcuszkowy Naszyjnik- a'la Kołnierzyk

Witam Was cieplutko bo jest strasznie zimniutko ! :D


Ostatnio na pasart.pl zakupiłam parę fajnych rzeczy w tym łańcuszek z którego stworzyłam  a'la kołnierzyk ozdobny....












zakupiłam też czarne rękawiczki do przeróbki znów bo czarnych nie mam ;)




wycięłam sobie z kratki której szyłam spodenki kołnierzyk- płatki na kwiatka w środku doszyłam złoty guziczek









                                                     ;)                    

31 komentarzy:

  1. boje sie, ze cos zepsuje wiec nic z rekawiczkami nie robie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś Ty jest dziołcho sprytna :) zazdroszczę!:D
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny naszyjnik zrobiłaś <3 I te boskie rękawiczki, ślicznie ozdobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) A jakiego masz pieska? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanca przygarnęłam suczkę leżała na wycieraczce przed moimi drzwiami do domu,żal mi się zrobiło..a co się okazało to po miesiącu urodziła mała 4 :D a ja nie wiedziałam,że ona małe nosi heh w domu oczywiście było gadane co my z 5 psami zrobimy :D i wszyscy,że to moja wina ... a cała 4 trafiła pod dobra opiekę a Sonię zatrzymałam taka z niej psinka fajna ;)

      Usuń
  5. kołnierzyk super:) a pomysł z rękawiczkami wykorzystam, zainspirowałaś mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm naszyjnikowy kołnierzyk bardzo ciekawy bardzo, pomysł z rękawiczkami również:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kołnierzyk <3 Szkoda, że ja nie mogę nosić naszyjników, bo roznoszą mi po szyi pieprzyki ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ten kołnierzyk jest bombowy! wygląda cudownie! :) świetnie to wymyśliłaś i zrobiłaś ;) widzę kolejne rękawiczki do kolekcji, ta kratka idealnie pasuje do czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale Twój szalik mnie zachwycił :)

      Usuń
  9. No prześliczne te rękawiczki. Dobry pomysł to połowa sukcesu,a Twoje pomysły są naprawdę świetne :)) Widzę ,że zakupy częściowo robisz tam gdzie ja :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasart ma wiele fajnych różności :)

      Usuń
    2. Zgadza się ,wiele fajnych różności:))) Zapraszam do mnie na candy:)))

      Usuń
  10. bardzo ladny ten kolnierzyk, ale nie sklada ci sie w naszyjnik? mam wrazenie, ze nie jest w zaden sposob usztywniony?
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten naszyjnik ♥

    http://artistic--disorder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe jest to, ze Ci się chce takie rzeczy robić ja się zaraz denerwuję, że coś mi nie idzie! super jesteś niepowtarzalna i wyjątkowa czego serdecznie gratuluję i zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny naszyjnik stworzyłaś! A rękawiczki są the best! Oglądają się pewnie za tobą na ulicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje rękawiczki to istne cuda!
    Muszę na nad czymś podobnym pomyśleć:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje zdolności krawieckie są bardzo kiepskie, więc nie eksperymentuję z igłą i nitką:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twój naszyjnik a rękawiczki urocze:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten łańcuszek - kołnierzyk :) Brawo za pomysł ! :)

    Świetny blog, obserwuję:)

    zapraszam do mnie: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)