piątek, 26 października 2012

Spódnica = Ciepłe Getry

                                Cześć

Zakupiłam w sh kiedyś spódnice z wełny, ładny kolor no i ciepła.Pierwsza myśl moja...fajna będzie krótsza, ale w trakcie rozcinania zmieniłam plan.Zrobiłam getry, które fajnie kolorystycznie pasują mi pod tunikę co szyłam.Z reszty mam ciepły komin, dałam siostrze by na szydełku ładnie mi brzegi obrębiła -fotki nie mam bo dopiero jest w trakcie robótki jak moja kochana D.znajdzie chwilkę czasu.






 Mała aplikacja na rękawiczkach 



 Dostałam od siostry  śliczne  szydełkowe ręcznie wykonane kolczyki :)




Myślałam, że dziś uszyję sobie filcową torebkę, ale nadal u mnie remont i z planów nic z tego .. 




                          Do zobaczenia :)
 

30 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za komentarze :))
    Fajne, że Ci się plany zmieniły, bo to tuniki kolorystycznie extra pasuje! :D I kolczyki śliczne dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszłej zimy chciałam własnie skombinowac jakoś coś w stylu takich getrów na łydki, które strasznie mi marzły nawet w spodniach! To swietne rozwiazanie!

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są łatwe do zrobienia ;) a w sh jest kopalnia fajnych wzorków kolorów i można kilka tanio sobie zrobić swoich ;)

      Usuń
  3. Masz pomysły, że aż pozazdrościć ;)a kolczyki cudne ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile tutaj pięknych rzeczy :) getry wyszły Ci świetne! wszystko jest cudowne :) zdolniacha! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie rękawki tez planuję zrobić do tuniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Cóż za piękny model na ostatnim zdjęciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super! i mam prośbę boo kupiłam męską koszulę z krótkim rękawem i mam problem z szerokimi rękawami, robiłaś coś takiego kiedyś albo masz pomysł co mogę z tym zrobić:)? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam z podkoszulków męskich bluzki dla siebie tam zwężałam rękawy post w czerwcu ;)

      Usuń
  8. Super te getry, na pewno się przydadzą, sama planuję sobie podobne wykombinować żeby mi nogi nie marzły gdy będę szła w rajstopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie można nosić jako rękawki i getry na rajstopki ;)

      Usuń
  9. skąd Ci się bierze tyle pomysłów?:D ślicznie;*
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem heh ;) dziś w tym remoncie domowym musiałam wyciąć formę na torebkę z filcu,bo ten projekt chodzi mi po głowie już długo :D bałagan taki a ja filc cięłam...

      Usuń
  10. Chcę te kolczyki <3 Marze o takich <3
    Śliczne getry :) Też mam nową różową rzecz!! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, wpadłam z nadzieją na torebkę filcową, a znalazłam getry :)
    A tak na marginesie, też w ten sam sposób je wykorzystuję - jako przedłużenie rękawów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale formy dziś na torebkę wycięłam :D jutro idę do pracy zostaje wolna niedziela ;)

      Usuń
  12. podziwiam twoja wyobraznie i talent :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    to pierwsza wizyta i już mi się podoba ;D
    Super pomysł z przerobieniem spódnicy.
    Rękawki pasują do tuniki dodając jej jeszcze uroku.
    Ciekawe jakie siostra zrobi wykończenie dla komina? Pozostaje czekać ;-)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły :D
    Zapraszam do mnie na nową notkę :)
    P.S: Zmieniłam URL na:
    http://karabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiowi do twarzy w kolczykach. A ocieplacze to świetny wybór, sama używam ich zawsze, gdy temperatura spada poniżej zera :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..I teraz będą niezbędne w jesienno-zimowy sezon ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)