czwartek, 11 października 2012

Mały Mix

                         Witam  :)


Ostatnio pracowałam  codziennie po 10h i nie miałam zbytnio czasu na przeróbki szycie,więc mam zaległe fotki w bolerku które stworzyłam...





Zrobiłam szybką przemianę koszuli którą zakupiłam w sh kiedyś za 2 zł.Czarnej w swojej szafie nie miałam to skusiłam się.Kołnierzyk miała zniszczony,dziurki w paru miejscach i spłowiały,a żeby zbyt czarna nie była to pomyślałam,że trochę dodam jej charakteru doszywając w panterkę pasek jako a'la kołnierzyk wiązany ;)




Rękawiczki z poprzedniego postu,krótkie z długimi ;)



                               Do zobaczenia kochani...

21 komentarzy:

  1. już to pisałam, ale napiszę jeszcze raz - rękawiczki są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki siostrzenica chciała mi je zabrać ale powiedziała,że tych nie oddam bo już tego koloru nie ma w sprzedaży póki co.. ;)

      Usuń
  2. Super pomysł z rękawiczkami i z bluzeczką też! :)
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie przerobiłaś bluzkę , a resztę już podziwiałam ;) Masz talent ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam!
    Rękawiczki są the best!

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Strasznie mi się podoba to bolerko. ;) I rękawiczki bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje pomysły są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wygląda to bolerko! *_* Za panterką nie przepadam, a to wszystko przez koleżankę z klasy, która jest no niefajna i wszystko nosi w panterkę -.- A rękawiczki - WOW, chcę takie! Muszę luknąć w poprzedni post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... rękawiczek nigdy za mało zrób kilka par :D

      Usuń
  8. kolejny raz napisze- bolerko jest cudne!!:)
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    całuje:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. O a te rękawiczki podobają mi się jeszcze bardziej no pomysł pierwsza klasa. Jeśli chodzi o bolerko to czy te dziurki na rękawie sama wydziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak posty niżej jest jak tutorial o nim calutki ;)

      Usuń
    2. :))) no no za późno się zorientowałam ,a komentarza już nie chciałam usuwać:)))

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)