sobota, 6 października 2012

Narzutka-Bolerko

                              Cześć Kochani ;)

Idąc do pracy dziś wstąpiłam  do sh, zakupiłam za 2zł zwykłą damską bluzkę z rękawkami 3/4-roz.L. Kolor jak dla mnie świetny  i nie była sprana, kupując wiedziałam co z niej stworze-własną wersję bolerka.




Jest to bawełna z laycrą, więc po rozcięciu nie będzie się snuć- gdy brzegi będą "surowe".Rozcięłam przez środek od góry do dołu-ogólnie poświęcenie dla takiego bolerka góra zajmie Wam z 20 minut-nie potrzeba tu maszyny



Następnie przeszłam do zaznaczenia u góry na rękawach pasków tak na 1,5cm -ale każdy może zrobić sobie rozcięcia większe to tylko moja wersja  ;)



Rozcięłam i rozciągnęłam


r

Nie wiem czy teraz to dobrze opiszę, ale spróbuję ..
 dół rozcięty-koniec dołożyłam prawą stroną do prawej góry i przeszyłam niteczką-ręcznie




                Otrzymałam taki efekt


 Metki zniwelowałam bo w końcu to już bolerko Margarett.



Ćwieki miałam to wykorzystałam do góry 


    

                                               


                   


                                    Jak ktoś chętny życzę miłego tworzenia :)





48 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło! <3 Super kolor ma no i za taką cenę masz cudowne bolerko! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurczę..fajnie CI to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Świetny dodatek z tych drobniutkich ćwieków i jak najbardziej popieram Twój pomysł z wycinaniem metek - to już Twoje autorskie dzieło ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie założyłaś ciekawe jak wygląda na osobie:) Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wolny mam czwartek i wtedy wybiorę się na jakąś sesję ;)

      Usuń
  5. wygląda cudnie :D szary sweterek i biorę się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję inwencji. Pokaż na sobie w jakiejś stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ty to masz wyobraznie co do tworzenia DIY xD jestem w szoku! super!

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze...nieżle...zazdroszczę Ci, że tylko sie spojrzysz na byle jaka rzecz i od razu wiesz co z niej zrobić, ja w życiu bym nie pomyślała, że ze zwykłej bluzki można zrobić takie cudo...!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super, niesamowicie udana przeróbka

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę:D ! Wyszło Ci to bolerko suuper ! :)
    pozdrawiam

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW!!! Nieźle to wykombinowałaś :) Już wyobrażam sobie taką czarną bluzkę i trochę więcej ćwieków ^^ Jak czas i odpowiednią bluzkę znajdę spróbuję "pomałpować" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że się podoba jak zrobisz koniecznie efekt zobaczę :)

      Usuń
  12. O MATKUNIO! świetne, rewelacja !!!!!!


    u mnie na blogu konkurs, do wygrania karta prezentowa Empik. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ` Super to wygląda! Te rozcięcia na rękawach wyglądają bosko! :)
    PS: Jeśli chodzi o wysyłkę, nie ma sprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wygląda! Szkoda że ja nie mam takiego talentu i wyobraźni :) Dodaję Cię i zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś fantastyczna!
    Ja w życiu bym nie wpadła na taki pomysł, co dopiero go wykonać, a szkoda bo można robić super rzeczy, Ty jesteś tego przykładem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie! widzę, że co chwilę kombinujesz z diy i super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Magia!!! Ja tak nie potrafię ;/ jedyne to mi wychodzi to skracanie spodni ;p Ale tutorial pięknie zrobiony ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł i wykonanie są fantastyczne:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Calkiem, calkiem to wyglada. Kurde dziewczyno masz farta, ze umiesz szyc w rekach. Ja to jestem taka sierota jak cos w rekach mam zszyc, ze zerowkowicz, ktory potrafi tylko guziki przyszyc zrobilby to lepiej ode mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jestes kreatywna, kolejny super pomysł
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog! I'm your new Follower! I hope you can visit my blog sometimes. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz wyobraźnię i talent:) Ze zwykłego nudnego podkoszulka zrobić coś, co przyciągnie uwagę... Super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrząc na pierwsze zdjęcie pomyślałam: jaka brzydka bluzka, ale przesuwając scrollem w dół coraz bardziej mi się podoba. Po Twojej przeróbce sama bym w taką wskoczyła. Masz talent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czy mówiłam już, że jesteś genialna? rewelacyjnie to wygląda! co za pomysł, normalnie bomba :) rozcięcia na rękawach są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. rękawy super:) podoba mi się kolor i jak przerobiłaś tę bluzkę:) Pozdrawiammm

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś świetna, masz talent. Właśnie zaczynam szyć i jesteś dla nie inspiracją :) Pozdrawiam www.firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ty to masz w głowie, czy czytasz jakieś poradniki????????? A może uczą Cię tego w jakiejś szkole????????
    niesamowite...... robisz wrażenie.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uczą mnie w szkole,realizuję to co siedzi mi w głowie :) może jakąś mini książkę napiszę diy :D hahaha

      Usuń
  28. super Ci to wyszło. masz talent do przerabiania ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie! Zazdroszczę zdolności!
    Observ :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne rękawiczki wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No i tak to jest jak się ma zaległości w blogowaniu, teraz już widzę ,że dziurki sama dziergałaś . Bardzo mi przypadły do gustu chętnie wykorzystam pomysł jeśli pozwolisz:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana korzystaj! W końcu po to wstawiam na bloga i blog jest z moimi pomysłami aby kogoś zainspirować i mógł wyczarować sobie coś swojego szybko i prosto ;)

      Usuń
    2. :))) Jak skorzystam się pochwalę:)))

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)