niedziela, 28 października 2012

Poszewka Z Aplikacją

                          Witam cieplutko Was :)


W moim składowisku z resztek różnych tkanin,wyszukałam kolorek na poszewkę -fajnie pasuje mi do ścian i narzuty ;) Ostatnio jak szyłam getry -post niżej,odprułam od spódnicy bladoróżową podszewkę.I tak wykorzystałam skrawki materiału oraz cekiny,perełki...


Poszewka na dole zapinana na zamek 



                           

Wysłałam fotkę na konkurs pomysłowe aplikacje,pewnie i tak nic nie wygram znając moje szczęście :D tematycznie uszytek mój pasuje,a za konkurs nic się nie płaci... ;)    

              Ozdobiłam tak...



                                                                        Do zobaczenia ;)

27 komentarzy:

  1. trudno byłoby się na tym położyć :D ale wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudno heh ale to poduszka na ozdobę ;)

      Usuń
  2. Śliczna jest :) będę miała chwilę czas to też coś muszę potworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna.. :)
    http://sarenkowa.blogspot.com/ zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, pomysłowo :) obserwuje i zapraszam do mnie na makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i zapewne ociepla wnętrze ......cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialne, życzę Ci byś jednak zdobyła jakąś nagrodę.
    Proszę, rób następnym razem powiększenia tych elementów, z których coś robisz. A najlepiej pisze jak je pozyskujesz (np. płatki do tego cudownego kwiata).

    Naprawdę zapragnęłam zrobić coś podobnego! Ale nie mam takich elementów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. poszewka jest śliczna! pomysłowa i fajnie wykonana :) powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz pomysły :)) Coś z niczego :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten wielki kwiat! Robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle kolejny świetny pomysł i wykonanie !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cudownie ozdobiłaś, boski ten kwiat! :D Życzę powodzenia w konkursie, musi Ci się udać, bo masz wspaniałe pomysł! :)))
    I dziękuję za życzenia :* :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha!! Widziałam ją na stronie konkursu,ale nie wiedziałam ,że to twoje dzieło nie wczytałam się:) Bardzo fajny pomysł. Zastanawiałam się czy czegoś na ten konkurs nie wrzucić ,ale jakoś na razie nic mnie nie natchnęło.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie ozdobiona jest ta poszewka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)