poniedziałek, 15 października 2012

Przeróbka Koszuli

                           Cześć  ;)

Zapomniana koszula dla siostrzenicy doczekała się przeróbki.Kiedyś odprułam od białej mankieciki, obszyłam koralikami czarnymi i koronką.Nie tak dawno odprułam od czarnej koszuli kołnierzyk bo był zniszczony w paru miejscach i wykorzystałam dziś, kawałek-końcówki do podszycia pod kołnierzyk białej...





Podwinęłam rękawki po bokach wszyłam gumeczkę by fajnie marszczyła się. Doczepiłam 14 oczek łańcuszka do kołnierzyków.



             Po...






             Prezentacja siostrzenicy Anity :)






Niewielka przemiana a zupełnie inny charakter koszuli niż klasyczna biała

                              Do zobaczenia ... 

28 komentarzy:

  1. Właśnie, niewielka przemiana a jaka różnica! :D BOSKO wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ;) Nie wiem skąd Ci się biorą te pomysły ale są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie !

    pozdrawiam

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, super wyszło, podziwiam, sama bym z chęcią taką koszule kupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! W sklepie zapłaciłabyś pewnie za takie cudo fortunę...
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak ubrała do dżinsów i włożyła do środka spodni plus czarna marynarka to -sama sobie też muszę taką zrobić :D DZIĘKUJĘ KOCHANI ZA KOMENTARZE :)

      Usuń
  6. Wiem, że się powtarzam, ale na prawdę masz świetne pomysły :) Taką właśnie chciałabym mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te niewielkie przemiany są czasami lepsze niż duże;)
    efekt jak zawsze świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Bardzo lubię łańcuszki doczepiane do kołnierzyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę kreatywności- kołnierzyk wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł... widzę, że podążasz za światowymi trendami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest rewelacyjna!!! twoimi pomysłami powinien zainteresować się jakiś dom mody :D

    PS. Zapraszam do mnie - mam dziwną kosmetyczną zagadkę do wyjaśnienia...

    OdpowiedzUsuń
  12. łał ;o super pomysł, a w marynarce się zakochałam *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jak nie przepadam za koszulami, to taką bym nosiła z wielką chęcią! Że też ja nie mam talentu do szycia ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł i świetne wykonanie. Coraz bardziej skomplikowane te Twoje pomysły:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie świetnie! teraz wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje pomysły bardzo mi się podobają;) są niepowtarzalne:) więc obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)