poniedziałek, 8 października 2012

Rękawiczki

              Witam cieplutko ...

Pogoda nas już raczej rozpieszczać nie będzie, więc zakupiłam sobie na przeróbkę rękawiczki z ciepłym puszkiem w środku.Jak widać nawet jest extra cena :D




Obcięłam paluszki i połowę kciuka :D nic straconego bo kupię sobie jeszcze zwykłe z długimi i ubiorę pod spód a te na wierzch ;)


Po obcięciu podwinęła i obszyłam ręcznie niteczką by się nie snuły.Miałam bawełnianą  koronkę, ćwieki, łańcuszek i ozdobiłam tak...



W sam raz na chłody ;) Oczywiście ozdobić można różnie...ćwieki, wyhaftować, naszyć koraliki, cekiny, filc lub inne kawałki materiału i wyczarować sobie tanio i szybko nawet kilka fajnych swojego pomysłu- rękawiczek.Bo szczerze mówiąc to w sklepach za takie chcą więcej, ok.20,30 zł a tak naprawdę jakość z  której są wykonane nie są lepsze od tych co kupiłam.


            Kreatywnego działania i do następnego ;)

41 komentarzy:

  1. no piękne te rękawiczuchy, a cena faktycznie zabójcza. własnie takie lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły! :) Jestem pod ogromnym wrażeniem, aż chyba sama takie stworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły i teraz mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inspiracja :) wykorzystam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Słodkie są. :) Ja też muszę zainwestować w rękawiczki, bo pogoda niestety nie rozpieszcza. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są ! Może nawet ja kompletne beztalencie spróbuję to zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! Ale zajeb**** Nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem za filcem!!! fajnie to wygląda! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam dziś czarne i pojawiła mi się nowa wizja jak je zrobić ;)

      Usuń
  9. bardzo ładne:) ale ja osobiscie nie nosze takich

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zaglądam z radosnym zaciekawieniem, ani trochę się nie zawodzę - znów świetne pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz pomysły! świetne są, oryginalne nie raz są jeszcze gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te rękawiczki :)
    obserwuję i dziękuję za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aa gdzie mozna tak tanio kupić :O ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo powiem Wam,że ja rękawiczki zakupiłam w pasmanterii i kto by pomyślał,że tam mogą mieć ??

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie zakupiłam dziś ...zapomniałam...

      Usuń
  15. super pomysl i wykonanie ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszło ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful idea.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. oo świetne! ślicznie je ozdobiłaś :) chyba pomyślę o podobnych, bo super to wygląda i jest proste do wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem!! Podziwiam Twoją kreatywność:) świetny pomysł. Chyba sama muszę uruchomić szare komórki i coś stworzyć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaa! Rewelacja!!! Nie wiele trzeba a taaakiii efekt! Super!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ankncbkabi...! Muszę zrobić sobie takie! <3 Potrzebują ciepłych rękawiczek i to bardzo, bo mi zawsze rączki marzną :< Jak nie zapomnę to kupię i zrobię, koniecznie, a może z trzech par się uda, żeby było cieplej? Haha, nie no, żartuję ;D Boski pomysł i super je ozdobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądają te rękawiczki!:) ja niestety muszą nosić skórzane, bo jedynie takie mi się nie ślizgają po kierownicy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowa jesteś. Nic tylko podziwać:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)