sobota, 24 listopada 2012

Breloki

                                 Buziaki ;)

Filcowych robótek ciąg dalszy,bo filcu trochę jest i pewnie coś jeszcze pojawi się filcowego ;)
Dziś breloki,jeden siostry drugi mój.

Z filcu,futerka co zostało z torebki co kiedyś szyłam  D.ślicznie ozdobiła na szydełku




I zrobiła śliczny dla mnie,czekał na mnie aż wróciłam z pracy- miałam taką miłą niespodziankę :) kochana siostrzyczka :*:*


Nie będę miała problemu z szukaniem kluczy w torebce:D



Za niedługo mikołaj,więc może i ktoś z Was skusiłby się i miał chęć spędzić kreatywnie czas,aby samemu zrobić  filcowe breloki,bombki,broszki,etui.. i podarować bliskim :)


Zakpiłam fajny dżins szary-oczywiście aparat nie oddał rzeczywistego koloru;) mam zamiar w najbliższym czasie wolnym uszyć sobie spodnie,bo w sklepie nie mogę dostać szarych rurek z dżinsu i to nie wytartych czy z dziurami,chcę szare rurki klasyczne ale fajnie skrojone..zobaczymy co mi to wyjdzie  ;)

 
                      :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten bryloczek w środku ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) serce jest cudne! ja mam w planach robienie świątecznych rzeczy z filcu ;)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty i siostra tworzycie fantastycznie zdolny duet:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. brylok rewelka!

    http://sarenkowa.blogspot.com/ czy Ty jeszcze mnie odwiedzasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! :D To serduszko piękne dostałaś, kochana siostra ^^
    Jestem ciekawa jak spodnie zrobisz, bo chyba jeszcze nie widziałam tego w Twoim wykonaniu... :D Miłego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długich spodni nie było ;) dzięki ;)

      Usuń
  7. Te serduszka ujęły moje serce:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Super! Szczególnie to serce mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. te dwa ostatnie wymiatają :) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post, your blog is amazing!
    Would you maybe like to follow each other?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, piękna ta niespodzianka! cudowne jest to serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne!


    http://carolinein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. laleczka na pierwszym zdjęciu mnie przeraża xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)