czwartek, 1 listopada 2012

Dla Anity

                            Cześć !

Dziś odwiedziła mnie siostrzenica z  zapytaniem czy wymyślę jej coś fajnego z podkoszulkiem  na małą przeróbkę - damskiego r.M.Nie musiałam szyć na maszynie, bo chciała luźniejszy, więc zniwelowałam jej dekolt, aby był większy.
Nie robiłam fotek jak powstawała bo wpadłam w wir przerabiania.

Napis YOUNG chciała Anita, ja musiałam pomyśleć jak napisać..Pisaki niezmywalne do tkanin-już je kiedyś wykorzystywałam ;)

 






Niewielka przeróbka a inaczej  podkoszulek się prezentuje ;)

Dziś Anita ubrała spodenki które szyłam jej jak jeszcze nie miałam bloga-dawno..Zapinane na zamek z przodu, cięte kieszonki z tyłu patki a na dole czarna koronka.





                                                                 ;)

27 komentarzy:

  1. super ! ;) tego talentu to CI zazdroszczę:D
    http://sarenkowa.blogspot.com/ ;) zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzeczka na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wymyślone z koszulką i napis boski zrobiłaś! :D A spodenki to w ogóle rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ludziom, którzy skutecznie potrafią przerabiać ubrania. Powodzenia w dalszej twórczości. Ja zupełnie nie mam zdolności manualnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym napisem na podkoszulku!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł :) muszę się wyposażyc w niezmywalne mazakii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka bardzo fajna :)
    zapraszam do mnie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą koszulką :)

    http://mojemalefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle popisałaś się swoją wyobraźnią :) Ile kosztują takie pisaki do tkanin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za 6 zapłaciłam 28zł ale warto długo już je mam i są naprawdę skuteczne ;)

      Usuń
  10. Śliczna jest ta bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. olalala fajnie to wyszło :) na początku myślałam, że napis jest z cekinów, heh sama nie wiem czemu, takie wrażenie :D bluzka wygląda świetnie, to chyba zasługa ozdobienia i tych surowych brzegów przy dekolcie :)
    pozdrawiam
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie są proste linie tylko strzępione i masz racje na pierwszy rzut wyglądają jak cekinki :D

      Usuń
  12. bardzo fajnie, masz naprawdę talent!:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie to się prezentuje, fajny pomysł. pozdrawiam i z przyjemnością dopisuje się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja już mówiłam ,że masz świetne pomysły?:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)