poniedziałek, 26 listopada 2012

Magiczny Filcowy Bucik

                                Cześć kochani :)

U mnie dalszy ciąg filcowych robótek, muszę ten filc wykończyć, więc u mnie parę postów będzie świątecznych ;)
Dziś magiczny bucik na prezenty.


Jak widać gazetka z media przydatna była bo zrobiłam sobie formę :D 



          Magiczny bucik gotowy 




Narysowałam tez formy by wyciąć inne ozdoby z filcu, ale póki co zrobiłam reniferka ;)





                                 Do   zobaczenia ... :)

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Na pewno Ty też wyglądasz fajnie! Moi rodzice na podstawie zdjecia stwierdzili, że wyglądam poważniej:)

      Usuń
  2. Świetne ozdoby. Reniferek malutki a taki śliczniutki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za małą formę zrobiłam i nie zbyt fajnie mi się go zszywało ;)

      Usuń
  3. Boskie pomysły! :D Skarpeta cudowna i reniferek ^^ Czekam na resztę! :D Ach, jak święta już tu u Ciebie czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe :)

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz na mikołajkowy prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zaraz siadam do robienia świątecznych rzeczy z filcu:) fajne te Twoje arcydzieła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ciekawa jestem co superowego zrobisz :)

      Usuń
  7. Bucik fajny, ale renifer rewelacja :) Świetnie wygląda i ma nawet oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać,że trochę wypchałam reniferka watką,więc jest mięciutki i dlatego też źle się zszywało bo mały ;)

      Usuń
  8. No proszę jakie cuda! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://satisfy-my-soul-blog.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
  10. ` Widzę kuszące oferty :D Skarpeta super! Też bym taką chciała. :D Gdzie nabyłaś filc? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. renifer jest cudowny ! :D
    dziękuję za odwiedziny u mnie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jak ślicznie Ci to wyszło :) ja też szyję świąteczną skarpetę, tylko ze zwykłego materiału, sama zobaczysz u mnie na blogu :) przyznam szczerze, że z filcu świetnie robi się świąteczne ozdoby ;)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście zajrzę bo uwielbiam Twoje pomysły :)

      Usuń
  13. Wszędzie tak cudnie świątecznie się robi i u Ciebie też, a ja dalej w lesie i tak dziś chodzę i oglądam i zazdraszczam mmm...

    OdpowiedzUsuń
  14. sklepowe gazetki zawsze się przydadzą-u mnie jako pomoc w rozpaleniu ognicha w kominku ;D
    A skarpeta fajny pomysł, też mam podobne w domu podczas świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sprawa z tymi filcowymi wytworami ;) skarpetka akurat na prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetny bucik.... muszę taki zrobić dla córeczki !!! koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowe ozdoby! ja swoje dziergam na raty ... i nie mogę skończyć :((

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny bucik :) Coraz bliżej święta :)
    Ps. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)