czwartek, 22 listopada 2012

Mix Robótkowy Z Anitą

                              Cześć :)

Dzisiejszy post jest miksem robótek z siostrzenicą A.
Dla niej zrobiony banalnie prosty szalik z dzianiny.


 





Zrobiłyśmy filcowe bombki na choinkę-pomysł zaczerpnięty z gazety burdy ;)



Potrzebne 6 listków, wata do wypełnienia, nitka ozdobna lub mulina, rzemyk, koraliki lub cekiny, zależy jak chcemy by wyglądała bombka.My z Anitką chciałyśmy czerwono-srebrne bombki.




Dla siostry z pierwszą literką imienia :)


Drugą z gwiazdką zrobiła Anitka. A broszkę ja  zrobiłam jej z reszty filcu.





                    
                       Pozdrawiam Was cieplutko:)

28 komentarzy:

  1. U ciebie zawsze można znaleźć inspiracje ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bombki, a jaka super broszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) Mega fajne te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam - jakby mi się nie podobało to bym nie pisała :)
      A cóż zrobić jak za każdym razem jak wchodzę widzę takie ciekawe rzeczy i potem mam co mamie przy kawie opowiadać, bo ona trochę szyć umie, więc zawsze lubimy pogadać o tym co u Ciebie widziałam.^^

      Usuń
  4. Świetne te filcowe ozdoby! :)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tu świątecznie :)
    ta broszka bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. banalnie prosty, a jakże piękny !
    rewelacja!

    Powtarzam, zazdroszczę Ci talentu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam nie ma co zazdrościć spróbuj zrobić też coś ;)

      Usuń
  7. dziękuję za te miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. kwiatek do bluzki jest super:)podoba mi się tez pomysł bombek-takie oryginalne, odskocznia od klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre określenie..odskocznia od klasyki :) ale masz racje zupełnie inne ;)

      Usuń
  9. BOSKI pomysł na szal! :D
    WSPANIAŁE bombki, orginale! :D
    PIęKNA broszka wyszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysly, super blog

    pozdrawiam
    i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam wejść na swój Mix Robótkowy, a przypadkiem trafiłam na Twój. Fajne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)