poniedziałek, 12 listopada 2012

Naszyjnik

                            Buziaki ;)

Chciałam Wszystkim jeszcze raz,którzy oddali na mnie swój cenny głos podziękować:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Kiedyś gdy szyłam dwustronny komin został mi materiał pocięłam paski,włożyłam do pudełka z myślą...a kiedyś mogą być potrzebne;) I dziś były bo wykorzystałam do zrobienia naszyjnika.Paski-6*rozciągnięte* -mają po 85cm,a łańcuszek do wplatania 110,perełki i wynalazłam jeszcze małe skrzydełka...

Nie ma tu nic skomplikowanego bo to zwykły warkocz a sznurki miałam z odciętego podkoszulka i możemy sobie pokombinować i stworzyć swój własny naszyjnik czy bransoletkę ;)
  




                               







Jeśli ktoś nie oddał a miałby ochotę oddać swój głos na mnie to daję linka,jestem pod 1 ;) Dziękuję :*:*

http://jakuszyc.pl/prace-nadeslane-do-konkursu-pomysowe-aplikacje/  

                                    Do zobaczenia....  

22 komentarze:

  1. fajny ten naszyjnik:)podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others:
    http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik świetny ;) bardzo drapieżny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik :D
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana nie ma za co dziękowac:) zrobiłas piękna rzecz ! piękny łańcuszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny pomysł na naszyjnik czy bransoletkę, u mnie w pracowni wala się masa materiałowych wycinków - już wiem, co można z nich wykombinować XD THX!
    Naszyjnik wyszedł ci rewelacyjnie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik,fantastyczne jest to że potrafisz wykorzystać różne drobiazgi i zrobić coś tak ładnego:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie pasował do zimowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest!!!:) chcę taki!:) pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! :D Świetnie wymyślone! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, ale pomysłowy! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)