niedziela, 4 listopada 2012

Recykling Spódnicy Wełenkowej

                             Cześć:)

 Jakiś czas temu z zakupionej spódnicy  w sh szyłam getry, a z reszty powstał komin.Komina nie pokazywałam Wam bo dałam siostrze aby ładnie obrębiła mi brzegi na szydełku....I tak też zrobiła, dorobiła mi też kwiatka a ja wbiłam ćwieka w środek.






 Komin gotowy od kochanej D :*:*



Do obrębienia komina kupiłam włóczkę, kordonek odpada bo za cienki.Zostało trochę, więc moja D.wpadła na pomysł by z reszty zrobić mi rękawiczki bez palców- wbiłam ćwieki w środek-ozdobnie.



 Jak dobrze,że D.mam, bo ja uszyje a ona zrobi coś na szydełku i na drutach.Buziaki też dla mojej drugiej siostry E.która jest specem kulinarnym ..


                              Do kreatywnego spisania ...


                                              

29 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł miałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi! :D
    A rękawiczki ciekawe ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rękawiczki są obłędne! Aż mi się takie zamarzyły!
    http://www.swiatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super komin i te rekawiczki ;D
    http://sarenkowa.blogspot.com/ zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też takie chcę ;(
    Masz talent Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie te rękawiczki;D Łał!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł jak i efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej zazdroszczę takiej siostry! i tych cudeńków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłyście cudny komplet:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie przeróbki starych ciuszków ;) kominek robi ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się z siostrzyczkami cudownie dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej... jakie Ty tu cuda wyczyniasz:) Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za te miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawik wygląda rewelacyjnie!! rękawiczki przecudne!! też się zbieram do wydziergania pary, ale pewnie na zbieraniu się zakończy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny komin , to prawda, że szydełko i drut to naprawdę coś! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko jest cudne! komin rewelacja :) Ty + Twoja siostra to super drużyna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To Wy uzdolnione siostry jesteście! :D
    Komin jest rewelacyjny! Bardzo mi się podoba! :)))
    I pomysł z rękawiczkami extra! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie w szafie leży za długa spódnica...chyba już wiem co zrobię ;)Macie świetne pomysły! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  20. ` Super pomysł na rękawiczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Komin - cudo! W żadnym sklepie się takiego nie dostanie ;)
    Świetne masz wszystkie prace!


    zapraszam do mojego zakątka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)