czwartek, 29 listopada 2012

Szydełkowe Aniołki

                                  Cześć kochani :)

 

Listopad tak szybko upływa, że jutro już ostatni i..Grudzień..Mikołaj...Święta...A, żeby poczuć choć tę magię Świąt zaopatruję się robótkami świątecznymi.
Siostra D.zrobiła na szydełku piękne aniołki dała mi w prezencie dwa :) Bardzo ucieszyłam się, bo ja na szydełku robić nie potrafię.




  

Duży aniołek ma nawet kolczyki i gorset :D 



 Razem z siostrą piekłyśmy pierniczki na choinkę, bo i dla mnie i dla D.choinka świąteczna powinna być kolorowa, radosna! .. W jednym kolorze bombek, światełek, łańcuchów to jak dla mnie strasznie smutna choinka  ;)

Nie miałyśmy żadnych przyrządów do ozdabiania jakoś musiałyśmy poradzić sobie ręcznie co nie było łatwe, są to pierniczki na choinkę no chyba, że ktoś z domowników lub gości lubi brokat haha  






Planujemy w wolnym dniu od pracy znów piec ciacha, bo dla mnie i dla siostry, a czas bardzo fajnie nam upływał... 


                                  Do następnego :) 

 



42 komentarze:

  1. Ale fajne słodkości!!!
    Muszę zrobić z moją córą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołki robione na szydełku są urocze!!! ;)) to trzeba mieć talent !
      Heh co do choinki - ja też muszę mieć choinkę kolorową ;))
      Ciasteczka takie piekę, ale do jedzenia:D

      pozdrawiam :)

      http://sarenkowa.blogspot.com/

      Usuń
    2. No właśnie do zjedzenia nie zbyt ale jak toś brokat lubi :D

      Usuń
  2. Aniołki tak samo słodziutkie, jak pierniczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. szydełkowe aniołki są prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te aniołki! *_* Mmm... i pierniczki ładne kolorowe, ja bym je z chęcią schrupała, a nie na choinkę wieszała XD ^^
    Listopad szybko zleciał... o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Ty jesteś zdolna! marzy mi się taki malutki aniołek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten malutki jest słodki z niebieskimi oczkami ;)

      Usuń
  6. smacznie wyglądają:) piękne aniołki:) ja niestety do szydełka zbytnio nie mam cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego trzeba mieć cierpliwość zgadzam się ;)

      Usuń
  7. Ale świątecznie już u Ciebie ;) pierniczki o mniam ;) a aniołki cudne, też nie umiem na szydełku ale planuję się nauczyć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowo! I na pewno smacznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołku ujęły moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama robi na szydełku podobne - a ja mam podejście takie jak Ty, że nie umiem :P i jakoś się nie zapowiada bym się chciała uczyć, choć czasem mi szkoda, bo takie ładne rzeczy na szydełku można robić :D
    U mnie z choinką też podobnie - wieszamy na niej wszystko co się da :)
    Pierniczki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja musze w końcu wziąć się za pieczenie pierników żeby zdążyły mi skruszeć do świąt,
    piękne te Twoje aniołki

    OdpowiedzUsuń
  12. jak fajnie wyglądają :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja zawsze chciałam mieć siostrę:))) a co , a mam tylko dwóch braci i po pierniczkach:))) Pierniczki pięknie kolorowe, będzie słodka choinka, a aniołki no po prostu cud!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba,że bracia lubią piec:D ja też jeszcze mam 2 braci ;) ale oni wolą inne robótki ;)

      Usuń
  14. ach aż poczułam ten zapach świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki szydełkowe - po prostu powalają. Wyglądają jak delikatne, ażurowe cudeńka :-) Reszta też śliczna, ale Aniołki - po prostu the best! A i dziękujemy za odwiedziny, cieszymy się, że Ci się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał śliczne aniołki ;)obserwuję i liczę na rewanż :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nic trudnego, tylko trzeba zainwestować w dobre lusterko i organizery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zainwestować w taką toaletkę :)

      Usuń
  18. popieram !!!! choinka nie kolorowa to nie choinka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne aniołki a pierniki są cudne:)))ja też lubię kolorową choinkę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak pięknych szydełkowych aniołków jeszcze nie widziałam ;) A pierniczki faktycznie szkoda, że z brokatem bo moga zaszkodzic jak ktos po cichaczu będzie chciał je zjesc ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołki są piękne-widziałam podobne w sklepie-to hit teraz na rynku!
    ooo.. pierniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. poczułam się świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a już miałam napisac: mniam, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne aniołki, zawsze byłam pod wrażeniem tych małych piękności :) zgadzam się, że choinka musi być kolorowa i wesoła ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te aniołki, chętnie bym takimi ozdobiła moją choinkę :)

    pozdrawiam, dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  26. ` Prześliczne są takie aniołki! :) Mam takiego jednego małego w domu. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołki śliczne, a choinki to już zazdroszczę - piękne pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie to wyszło!:)Zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam też robiłam pierniczki, ale wszystko zjedli :)
    Ps. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)