poniedziałek, 19 listopada 2012

Wełniany Sweter

                                Cześć Kochani 

Mam nadzieję,że wprowadzone nowe tło jest lepsze od poprzedniego-chciałam aby był blog bardziej przejrzysty ;)
Zabrałam się za szycie wełnianego sweterka,więc sweterek będzie cieplutki.Nie skończyłam jeszcze dziś bo ostatnio pracowicie  lecą mi dni,ale jutro wolne,więc mam nadzieję,że sweter "odpicuję" do końca.Muszę wszyć rękawki,przód zszyć i właśnie pomyśleć jak wykończyć ;)




           Do zobaczenia jutro z efektem końcowym ;)

8 komentarzy:

  1. Wygląda już ciekawie, ale poczekam na efekt końcowy :) ..

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://sarenkowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutki sweterek na chłodne dni zawsze się przyda :D
    Jest przejrzyście ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zmiany!!:) czekam na efekty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie! Jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo.. zapowiada się nieźle:) Czekam na efekty końcowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)