wtorek, 13 listopada 2012

Włóczkowa Czapka

                          Cześć :)

 Wpadłam by podzielić się z Wami robótką mojej siostry,bo ona nie ma bloga a wyczynia różne piękne rzeczy na szydełku,drutach.Kiedyś uczyła mnie jak robić,ale w połowie robienia szalika znudziło mi się heh ;) Zrobiła śliczną czapeczkę dla Justysi ;)




                 Tu Justynka pozowała do sesji :D 



           A po sesji oddała czapkę heh :D 



                                                 Do następnego szyciowego ;)

35 komentarzy:

  1. Prześliczna czapeczka <3
    Talent do ślicznych ciuchów jest chyba u Ciebie rodzinny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie dziewcze:)a czapeczka arcydzieło:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna czapka ;)

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna... i czapka, i Justysia :)
    Ja na swoim koncie też mam pół szalika i więcej mnie do drutów nie ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna czapeczka i malenstwo w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna robótka bardzo mi się podobają takie ażurkowe cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna czapeczka!
    Gratuluję utalentowanej siostry i uroczej córeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Śliczny mały słodziak. :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super córcia, i czapka pięknie wygląda, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    Czapka super, ale modelka, to dopiero ślicznota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta czapka! ;)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czapeczka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. hah! Jaka słodka modelka ;D A czapka genialna, moja mama kiedyś zrobiła mi podobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. alee tu kolorowo :) jejku Twoja siostra naprawdę ma złote ręce ;) wszystko tak ładnie jej wychodzi :) pozdrowienia dla Niej!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna czapka:) słodka dziewczynka:) ja niestety na szydełku nie bardzo potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O piękna czapka! I jeszcze jedno, hehehe.. Nie spotkałam jeszcze dziewczynki kilkuletniej o imieniu Justynka (moja imienniczka), a pracuję w przedszkolu 6 lat. Piekne imię pieknego dziecka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Imię Justynka jest śliczne hehe a mała ma dopiero 1,5 roczku ;)

      Usuń
  17. Rzeczywiście, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. B. ładna czapka i prześliczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czapka jest prześliczna a Justynka w niej cudna:)
    CAŁUSY:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne a mała jest śliczna ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. trzeba wejść w opcjach w szablon i w zaawansowane, potem zmienić tekst^^

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka słodziutka czapeczka :D i malutka też :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapeczka bardzo ładna a Justynka urocza modelka:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie też kolorowo na blogu :) Bardzo podoba mi się Twoje zacięcie do szycia i tworzenia nowych rzeczy!

    Pozdrawiam Ania z www.pracowniastroju.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna czapeczka i mała słodka! :D Widzę zmiany na blogu, super tło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)