piątek, 14 grudnia 2012

Spódniczka

                             Cześć Kochani 

Dziś odskocznia od postów świątecznych u mnie :)
Ostatnio miałam wielką ochotę by uszyć sobie spódniczkę z czarnej eko-skóry dziś w wolnym dniu od pracy zabrałam się za szycie..
Po bokach dałam czarną dzianinową wstawkę ze starych leginsów ;)

Przyszła do mnie siostrzenica,popstrykała mi takie fotki,że tragedia :D,więc dziś fotek ze mną nie będzie.Muszę dorwać lepszego/ą ,fotografa/



 
 
          Z boku zapinana na zamek kryty



Teraz myślę nad górą do niej bo chyba założę spódnicę na sylwestra ;)

A tu spodnie które szyje właściwie po nocach,jak spódniczkę szyło mi się dziś szybko tak spodnie szyje mi się strasznie powoli..został mi pasek i podwinąć.

 


                        Do zobaczenia :)

45 komentarzy:

  1. bombowa spódnica! jak z czasopisma! piękna :) wygląda rewelacyjnie, masz cierpliwość do szycia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka sexy ta spódniczka :D:D
    Koniecznie wrzuć zdjęcia jak na Tobie wygląda, choć ona już na podłodze robi genialne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę przy najbliższych odwiedzinach siostry ;)

      Usuń
  3. Spódnica jest super :) Ciekawa jestem jak leżą spodnie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bo spodnie są trudniejsze ;P
    Ale super się zapowiadają;)
    Chyba cię kiedyś wykupię i mi coś uszyjesz;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudniejsze racja i najwięcej bawienia jest z kieszonkami,zamkiem i paskiem :)

      Usuń
  5. spódniczka jest rewelacyjna, masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio próbuję swoich sił w diy (póki co zaczynam od biżuterii). Patrząc na Twoje przeróbki chyba spróbuję potrenować na starych ciuchach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka pełna profesja ;D

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta spódniczka. Czarny nigdy nie wyjdzie z mody..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,czarny będzie dominował cały czas to tak jak inne gładkie kolory ;)

      Usuń
  10. świetna kiecka ;O jestem pod wrażeniem, ja niestety nie posiadam zdolności do uszycia czegokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna jesteś! Ja nie potrafię nawet przyszyć guzika :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to masz talenty kochana :*
    super!
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! Zapraszam do siebie na fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Organizuję konkurs z fajnymi nagrodami! Zasady są bardzo proste!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica wyszła niesamowita! Bardzo mi sie podoba :) Spodnie też zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobną spódnicę, ale kupną i uwielbiam ją :D zazdroszczę talentu !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, ile bym dała, żeby umieć szyć takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna spódnica - masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica- idealna!!!
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super lovely! cute skirt <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. I like this post so much: great purchases!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a Daniel Wellington watch!!

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję, również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna:) chociaż ja nie robiłam bm tych wstawek z dzianiny:) najlepiej cekiny na górę na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja musiałam dać wstawki,bo spódnica jest bardziej ołówkowa,a poza tym eco moje nie jest zbyt rozciągliwe i nie zrobiłabym kroku gdyby był ten krój i bez wstawek ;)Gdybym miała cienką eco rozciągliwą bez problemu mogłabym szyć bez wstawek,ale tu nie przeszło to ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę talentu, spódniczka mega!

    Dołączam do obserwujących i dziękuję za odwiedziny oraz komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, fajnie zrobiłaś tą spódnicę :) I obyś spodnie szybko skończyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite, zawsze podziwiałam ludzi, którzy potrafią sami szyć:)Od ich umiejętności bardziej jeszcze podziwiałam ich cierpliwość.
    Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyszła ta spódnica:)
    podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)