niedziela, 28 października 2012

Poszewka Z Aplikacją

                          Witam cieplutko Was :)


W moim składowisku z resztek różnych tkanin,wyszukałam kolorek na poszewkę -fajnie pasuje mi do ścian i narzuty ;) Ostatnio jak szyłam getry -post niżej,odprułam od spódnicy bladoróżową podszewkę.I tak wykorzystałam skrawki materiału oraz cekiny,perełki...


Poszewka na dole zapinana na zamek 



                           

Wysłałam fotkę na konkurs pomysłowe aplikacje,pewnie i tak nic nie wygram znając moje szczęście :D tematycznie uszytek mój pasuje,a za konkurs nic się nie płaci... ;)    

              Ozdobiłam tak...



                                                                        Do zobaczenia ;)

piątek, 26 października 2012

Spódnica = Ciepłe Getry

                                Cześć

Zakupiłam w sh kiedyś spódnice z wełny, ładny kolor no i ciepła.Pierwsza myśl moja...fajna będzie krótsza, ale w trakcie rozcinania zmieniłam plan.Zrobiłam getry, które fajnie kolorystycznie pasują mi pod tunikę co szyłam.Z reszty mam ciepły komin, dałam siostrze by na szydełku ładnie mi brzegi obrębiła -fotki nie mam bo dopiero jest w trakcie robótki jak moja kochana D.znajdzie chwilkę czasu.






 Mała aplikacja na rękawiczkach 



 Dostałam od siostry  śliczne  szydełkowe ręcznie wykonane kolczyki :)




Myślałam, że dziś uszyję sobie filcową torebkę, ale nadal u mnie remont i z planów nic z tego .. 




                          Do zobaczenia :)
 

sobota, 20 października 2012

Tunika i Otulacz

                           Buziaki na powitanie 

Wstąpiłam dziś do sh -tak znów, ja to stały bywalec :D ;) Mieli wszystko po 2 zł, więc jak dla mnie rewelacja do buszowania w poszukiwaniu na przeróbkę lub rozprucia i uszycia czegoś innego... Zakupiłam świetną sukienkę-mi się podoba, wiadomo nie każdemu musi ;) Zakupiłam szary męski podkoszulek i parę innych rzeczy.Z podkoszulka i sukienki odcięłam doły i uszyłam sobie komin - dwustronny.Sukienka oczywiście nie mogła zmarnować się, bo podobał mi się wzór tkaniny od początku, zrobiłam sobie tunikę do legginsów.






               komin gotowy 







      




                                            



 Sukienka była mojego rozmiaru, nic nie musiałam zwężać, jedynie podwinęłam i przyszyłam do dołu koronkę czarną ...





Zliczając mój nowy ciuchowy nabytek to mam łącznie za 4zł tunikę i komin ;) A i z reszty podkoszulka pocięłam sobie sznurki i rozciągnęłam:D do czegoś je na pewno wykorzystam ;)

                                          Do następnego... 


piątek, 19 października 2012

Podusia

                         Witam ;)


Słodki odmienny post szyciowy ;)
Wyszukałam dziś skrawek materiału z którego dawno już szyłam dla Justysi poduszkę w kształcie serduszka  i kwiatuszka.


Tak wygląda pierwsza



                                       



Maleństwo i pszczółki na ścianie-malunek mojej siostry :)








                                 Do zobaczenia 

środa, 17 października 2012

Spódnica-Fotka

                             Cześć

 Jak tam jesienny nastrój?


Nie tak dawno szyłam spódniczkę z wełny, dziś jest okazja by ją ubrać.


Tak prezentuje się na mnie..




Kolory wełny były śliczne-skuszę się na żywą zieleń i obmyślę ciekawy inny krój w najbliższym wolnym czasie .

                                       :) 

poniedziałek, 15 października 2012

Przeróbka Koszuli

                           Cześć  ;)

Zapomniana koszula dla siostrzenicy doczekała się przeróbki.Kiedyś odprułam od białej mankieciki, obszyłam koralikami czarnymi i koronką.Nie tak dawno odprułam od czarnej koszuli kołnierzyk bo był zniszczony w paru miejscach i wykorzystałam dziś, kawałek-końcówki do podszycia pod kołnierzyk białej...





Podwinęłam rękawki po bokach wszyłam gumeczkę by fajnie marszczyła się. Doczepiłam 14 oczek łańcuszka do kołnierzyków.



             Po...






             Prezentacja siostrzenicy Anity :)






Niewielka przemiana a zupełnie inny charakter koszuli niż klasyczna biała

                              Do zobaczenia ... 

piątek, 12 października 2012

Łańcuszkowy Naszyjnik- a'la Kołnierzyk

Witam Was cieplutko bo jest strasznie zimniutko ! :D


Ostatnio na pasart.pl zakupiłam parę fajnych rzeczy w tym łańcuszek z którego stworzyłam  a'la kołnierzyk ozdobny....












zakupiłam też czarne rękawiczki do przeróbki znów bo czarnych nie mam ;)




wycięłam sobie z kratki której szyłam spodenki kołnierzyk- płatki na kwiatka w środku doszyłam złoty guziczek









                                                     ;)                    

czwartek, 11 października 2012

Mały Mix

                         Witam  :)


Ostatnio pracowałam  codziennie po 10h i nie miałam zbytnio czasu na przeróbki szycie,więc mam zaległe fotki w bolerku które stworzyłam...





Zrobiłam szybką przemianę koszuli którą zakupiłam w sh kiedyś za 2 zł.Czarnej w swojej szafie nie miałam to skusiłam się.Kołnierzyk miała zniszczony,dziurki w paru miejscach i spłowiały,a żeby zbyt czarna nie była to pomyślałam,że trochę dodam jej charakteru doszywając w panterkę pasek jako a'la kołnierzyk wiązany ;)




Rękawiczki z poprzedniego postu,krótkie z długimi ;)



                               Do zobaczenia kochani...

poniedziałek, 8 października 2012

Rękawiczki

              Witam cieplutko ...

Pogoda nas już raczej rozpieszczać nie będzie, więc zakupiłam sobie na przeróbkę rękawiczki z ciepłym puszkiem w środku.Jak widać nawet jest extra cena :D




Obcięłam paluszki i połowę kciuka :D nic straconego bo kupię sobie jeszcze zwykłe z długimi i ubiorę pod spód a te na wierzch ;)


Po obcięciu podwinęła i obszyłam ręcznie niteczką by się nie snuły.Miałam bawełnianą  koronkę, ćwieki, łańcuszek i ozdobiłam tak...



W sam raz na chłody ;) Oczywiście ozdobić można różnie...ćwieki, wyhaftować, naszyć koraliki, cekiny, filc lub inne kawałki materiału i wyczarować sobie tanio i szybko nawet kilka fajnych swojego pomysłu- rękawiczek.Bo szczerze mówiąc to w sklepach za takie chcą więcej, ok.20,30 zł a tak naprawdę jakość z  której są wykonane nie są lepsze od tych co kupiłam.


            Kreatywnego działania i do następnego ;)

sobota, 6 października 2012

Narzutka-Bolerko

                              Cześć Kochani ;)

Idąc do pracy dziś wstąpiłam  do sh, zakupiłam za 2zł zwykłą damską bluzkę z rękawkami 3/4-roz.L. Kolor jak dla mnie świetny  i nie była sprana, kupując wiedziałam co z niej stworze-własną wersję bolerka.




Jest to bawełna z laycrą, więc po rozcięciu nie będzie się snuć- gdy brzegi będą "surowe".Rozcięłam przez środek od góry do dołu-ogólnie poświęcenie dla takiego bolerka góra zajmie Wam z 20 minut-nie potrzeba tu maszyny



Następnie przeszłam do zaznaczenia u góry na rękawach pasków tak na 1,5cm -ale każdy może zrobić sobie rozcięcia większe to tylko moja wersja  ;)



Rozcięłam i rozciągnęłam


r

Nie wiem czy teraz to dobrze opiszę, ale spróbuję ..
 dół rozcięty-koniec dołożyłam prawą stroną do prawej góry i przeszyłam niteczką-ręcznie




                Otrzymałam taki efekt


 Metki zniwelowałam bo w końcu to już bolerko Margarett.



Ćwieki miałam to wykorzystałam do góry 


    

                                               


                   


                                    Jak ktoś chętny życzę miłego tworzenia :)