czwartek, 17 stycznia 2013

Filcówka

                               Cześć :)

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze jakie zostawiacie pod każdym moim postem.Dobrze wiedzieć, że blog mój  ma sens istnienia  :)

Dziś miałam wolnym dzień od pracy, akurat listonosz przyniósł mi paczuszkę a w niej....filc...zabrałam się za tworzenie....


                                                         Filc-4mm




 Podszewka w środku i moja metka póki co taka  własnoręczna ;)




     Prawie gotowa  jeszcze bez zdobień




                                   I wyszła tak...

 










                                Do następnego :)

61 komentarzy:

  1. Super, zdobienie nadaje uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez zdobienia byłaby bez uroku-racja :)

      Usuń
  2. Śliczna! też bym chiała tak umieć tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładna torebunia :) fajnie że sama zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. łoł! rewelacja! moja mama to by była wniebowzięta, gdyby taką dostała ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twoje cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, tak samo jak poprzednia z filcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie Cie nie zaskoczę jak powiem, że się przymierzam do zdrobienia podobnej;) super Ci wyszła! jak zacznę robić to pewnie zawalę Cie pytaniami!:) brawo! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę taką, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ślicznie Ci wyszła! :D I extra ją ozdobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszło, ale ci się udało, ze akurat tak doszła paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! strasznie podobają mi się takie filcowe torby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torba! Obserwuję i pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dopięta na ostatni guzik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna ! Jak ty to robisz, że masz tyle świetnych pomysłów ?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem śpiochem;p Tylko niestety moje kochanie bardzo rzadko pozwala mi pospać dłużej niż do 8...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygląda :) Dużo czasu Ci zajęło jej wykonanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo szycie szybko,ale haftowanie i naszywanie koralików to z tym musiałam się już pobawić ;)

      Usuń
  17. Piekna !! Nabprawde masz smykalke do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your blog!! Your post"s are very very wonderful....I hope your visit on my blog!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. ` Wygląda cudownie! Jak prosto ze sklepu! :)) Super pomysł z zawieszeniem łańczuszka, zdecydowanie dodaje on uroku! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest :)). Podziwiam Cię za talent i cierpliwość :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. super ci wyszła!
    Zapraszam do mnie, zbiór zdjęć z całego miesiąca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszła cudnie :) powiem Ci szczerze, że ostatnio też zaczajam się na kupno filcu, ale nie jestem jeszcze tak do końca zdecydowana co do koloru :) czekam na olśnienie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. masz ciekawego bloga. Obserwuję i liczę na odwzajemnienie ^^
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  25. the bag is soooo cute <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :D Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :) Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na pytania - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow no nieźle ! ciekawe masz pomysly

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  28. oo wow .! Sama to zrobiłaś .? Jaki masz talent .! Jestem pod ogromnym wrażeniem <3
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    New Outfit Post!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna, bardzo ładne cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna ta torba!:O Szkoda, że mam dwie lewe ręce do szycia:P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    Dodaje do obserwowanych:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbujesz? Szycie jest fajne :)

      Usuń
  32. Bardzo kreatywny projekt, zazdroszczę umiejętności.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)