niedziela, 6 stycznia 2013

Męska Koszula - Przeróbka

                           

                      Cześć czytelnicy ;o)




Dziękuję Wam za  słowa które zostawiacie pod każdym moim postem-dobrze wiedzieć, że ktoś do mnie zagląda :)

Ostatnio w sh zakupiłam męską koszulę w rozmiarze XXL, przerobiłam ją na tunikę dla siebie.Bo przerobić można wszystko...






Rozcięłam by zszyć od początku  bo MEGA duża, zrobiłam zaszewki, wszyłam gumeczkę z tyłu do zmarszczenia.





Ozdobiłam tył   i zmieniłam zapięcie na damską stronę z męskiej ....






Tak wygląda po 






                               

                        Do następnej notki :)


40 komentarzy:

  1. noo bo męskie koszule są najlepsze do przeróbek!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ulala.. ale zrobiłaś tuning ;D
    Brawa dla Pani!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wyszło, kurczę może powinnam kupić maszynę do szycia

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyszła:) czyli jak zawsze! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz pomysly ! świetnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajna Ci ta przeróbka wyszła :)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Tym bardziej, że w sklepach nie widuje się tunik-koszul :)
    Jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałam o tym,naprawdę nie ma ?

      Usuń
  8. zazdroszcze lekkości szycia ja jak się zamierzyłam do maszyny to się popsuła :( i czkeam i czkeam na naprawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie musisz zacząć szyć spodoba Ci się :)

      Usuń
  9. Zastanawiam się czy jest coś czego nie potrafisz przerobić na coś fajnego ;) No rewelacja!!! POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm...przerobić można wszystko a od nas zależy co i jak :)

      Usuń
  10. czyli jak zrobić coś z niczego, zazdroszczę pomysłu i talentu. z Tyłu wygląda nieziemsko, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację coś z niczego :) dziękuję :)

      Usuń
  11. No i o to chodzi i fajnie się prezentuje, dla mnie bomba pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórcze :) Jak zawsze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie pomysłowe przeróbki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż;)
    pozdrawiam !;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, bardzo ładnie wyszła i w życiu bym nie powiedziała, że była męską koszulą w dodatku w tak wielkim rozmiarze :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie cierpię przerabiać... dlatego tym bardziej podziwiam twoje wykonanie...:)

    Zapraszam Cię na moje rozdanie wielu cennych nagród, zostały tylko 2 dni żeby się dołączyć do losowania...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki super pomysł! A jaki prosty.. Może spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób zrób męskie koszule są super:D

      Usuń
  18. My też uwielbiamy diy, dlatego serdecznie zapraszamy na:
    http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście jest rewelacyjna! <333 I ten kołnierz bosko pasuje i z tyłu fajnie ozdobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)