wtorek, 15 stycznia 2013

Naszyjnik

    
   Jak Wam czas mija Kochani? Co u niektórych ferie zimowe się rozpoczęły-fajnie :)

Dziś wyszukałam w skrawkach materiałów trochę skóry i stworzyłam nowy naszyjnik do kolekcji.



Narysowałam szablon i wzór jak ma wyglądać


                          




       Łańcuszkiem obszyłam dookoła  


Wycięłam jeszcze jedną formę z materiału i przykleiłam na tył by nie było widać szwów



                 Ozdobiłam doczepiłam łańcuszki






Wiem, że jakość moich zdjęć jest zła, ale nie mam cudownego aparatu a zwykłego Nikona, więc wybaczcie za jakość fotek :)


                                 Ślę Całusy *********  

 

27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pomysły! Zostaje na dluzej :) Pozdrawiam i na pewno bd zagldac tu często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczny Ci wyszedł, super ozdobiłaś! :D
    Ja mam ferie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest;) ja też zaczęłam robić taki ala naszyjnik! więc pewnie niedługo wrzucę na bloga!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super będę zaglądać na bloga :) Dziękuje

      Usuń
  4. fajne to! nigdy w zyciu bym nie wpadla na to, aby cos takiego stworzyc! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Its a pretty bib necklace. Love the hint of glitter with the rhine stones!
    Even I'm coming up with a bib necklace DIY post on my blog next visit. Do keep checking! :)
    Btw, I'm following you too now!
    Do visit often! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze ^^
    A ten program, w którym tak fotki zrobiłam to PhotoScape :) Polecam, bardzo łatwy w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny naszyjnik :) łańcuszki świetnie tu pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze? Nie myślałam, że będzie ładnie wyglądał. Cholernie mnie zdziwiłaś. Jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, niesamowity! Mega oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny naszyjnik! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty cwaniaro ;) w rzeczywistości na pewno jeszcze lepiej wygląda ;) takiego nikt nigdzie nie znajdzie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w rzeczywistości wygląda lepiej,bo tu się poodbijały światełka od błyskotek aparat nie oddał efektu prawdziwego. Dziękuję :)

      Usuń
  12. Rewelacyjnie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł :P
    Można spróbować zrobić jeszcze coś na kształt kołnierzyka, z tego co widzę, teraz takie są bardzo modne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)