sobota, 26 stycznia 2013

Recykling Męskiej Koszuli

                                 Cześć :)


Dziś odwiedziła mnie moja kochana siostrzenica,wypatrzyła w sh bordową męską koszule i spytała czy nie przerobiłabym  na coś jej,bo kolor koszuli jest fajny.Koszula rozmiaru L i dość mocno rozciągliwy materiał,więc pomyślałam,że spódniczka będzie fajna...






        Zdjęcie przed przeróbką wyszło fatalne :(



Kołnierz odprułam,przeszyłam i A.może sobie nosić na różne sposoby,np pod spód kołnierzyka bluzki.





             A z reszty powstała spódnica dla A.




  Na przodzie jest wszyta warstwa pociętych pasków-z rękawa,w pasie gumka




W poprzednim poście pokazałam Wam męską bluzę co w sh zakupiłam,miała ulec recyklingowi na bolerko,ale po wypraniu nadal zostały plamki-przód i rękaw,więc z recyklingu nic z tego.



                      Pozdrawiam Was cieplutko :) 

50 komentarzy:

  1. Super! Świetnie to razem wygląda :)
    A bluzę może warto zafarbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie pomyślałam o tym :) dzięki za pomysł :)

      Usuń
  2. ej no, nie wpadłabym na to w ogóle! Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie to wyszło ! :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kołnierzy pod kołnierzyk fajny pomysł:) spódnica też;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wymyśliłaś a koszula ma cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako spódnica wygląda b.fajnie, ale ja chyba chętniej nosiłabym nieprzerobioną koszulę :DD Śliczny kolor ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek tej koszuli/spódniczki;) I super rozwiązanie z tym kołnierzykiem;p

    OdpowiedzUsuń
  8. wow genialnie! opcja z kołnierzykiem też jest świetna, bo naprawdę ciekawie to wygląda :)cały komplet prezentuje się znakomicie ;)
    cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego bym się nie spodziewała ;) rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znowu to samo... genialnie, kolnirzyk wyglada fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Bardzo podoba mi się ta spódnica - świetnie wygląda też kołnierzyk. Robi wrażenie :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysłowe :) ! już mam w planach tkilka cięć
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięcia dowolne zależą od nas,zakup koszulę i do dzieła :)

      Usuń
  13. ` Super!! Strasznie fajny kolor tej koszulo -spódniczki. :D I sama koszula świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  14. udana przeróbka
    i ten pomysł z kołnierzykiem też jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko Ci wyszło! :D I fajny pomysł z kołnierzem, bo pasuje wszystko ładnie do spódnicy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kołnierzyki ubiera się na wierzch,to ja na przekór pod :)

      Usuń
  16. noo męska koszula to idealny materiał do przeróbek;p wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie idealny hehe ale zawsze można coś wykombinować,po co marnować w końcu to też materiał ;)

      Usuń
  17. Koszula mi się bardzo spodobała, też chcę taką :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w kropki rozumie :D Super jest siostrzenica w H&M kupiła ;)

      Usuń
  18. ale wspaniały komplet
    ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. A koszule tez sama robilas? Wyglada bardzo dobrze.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  20. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie to sobie wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ty masz pomysły fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie to wykombinowałaś :)

    Dziękuję, że odwiedzenie mojego bloga.
    Zapraszam na nowy post

    Buziaki, P.

    www.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe, ja niestety nie mam takich zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  25. ale siostrzenica ma szczęście:) ja nie mam takiej cioci;(

    OdpowiedzUsuń
  26. ale świetny pomysł ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mnie miło podsumowałaś :) dziękuję bardzo :) I tak przy okazji , to fajny blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie to wygląda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. oo..chyba identyczną koszulę ma mój chłopak , też kupiona w sh , ma taki połyskujący materiał . Super recykling . Dziwne , że wcześniej nie wpadłam na Twojego bloga , masz sporo postów - dużo oglądania :) Dzięki za odwiedziny u mnie .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. w takiem razie i ja zacznę rozglądać się za męskimi ubraniami w second handzie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł z tą koszulą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna spódniczka..kolor jest obłędny ..!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. podwójny kołnierzyk wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. o wow, jestem zachwycona kołnierzykiem! super pomysł:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  35. kołnierzyk prezentuje się rewelacyjnie :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski kolor tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)