czwartek, 3 stycznia 2013

Sweterek

   
Cześć Kochani w Nowym 2013 życzę Wam dużo zdrówka, weny do prowadzenia, ulepszania swoich blogów, miłości, szczęścia i spełnienia marzeń :)


W  poprzednim poście pokazałam Wam jakie zakupiłam materiały do szycia, póki co wykorzystałam dzianinę ze srebrną nitką.
Dziś w wolnym dniu od pracy uszyłam sobie sweterek.

 
Znając swoje wymiary formę zrobiłam sama, po   bokach wszyłam wstawki czarne-został mi materiał, wcześniej też szyłam sweterek.Pod spód ubrałam czarny dłuższy top, bo sweter jest prześwitujący-siateczkowy 






Górą dodałam czarną tasiemkę do wiązania 






Myślałam,że sweterek z tej dzianiny będzie szyć się tragicznie, ale nie było tak źle,a nawet fajnie.A za materiał zapłaciłam ok 15 zł   :)
Dziś ruszyła Orkiestra Wielkiej Pomocy Świątecznej Małgosiowy kram 







http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=23336215


                                Do następnego ...

41 komentarzy:

  1. czekałam na niego- cudowny jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ,witam sweterek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, podobają mi się te wstawki po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że je dałam bez byłby taki zwykły bez charakteru ;)

      Usuń
  4. z tego co widzę to szyłaś w poprzek? i jak to się nosi? bo wygląda ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w poprzek,bardzo dobrze nosi się myślałam,że będzie tragicznie z całym moim planem szycia swetra,ale szyło mi się fajnie :)

      Usuń
  5. Sweterek - CUDOOooo!!!
    Dosiego Roku!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  6. je ! zajebiste masz włosy !
    a sweterek super !!! :**

    najlepszego na Nowy Rok ;*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek super, ale twoje włosy przyciągaja uwagę. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz tylko miałam króciutkie jak miałam 6 lat :D jakoś wolę się w długich ;)

      Usuń
  8. świetny ten sweterek, ale Ty zdolna, wow :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek! Pomyślności i nieustającej weny twórczej w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny ten sweterek , z resztą z taką figura to wszystko musi świetnie leżeć ;) Dziękuję za życzenia i również życzę Ci wszystkiego najlepszego na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja:) świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweter super, szczególnie z tym czarnym topem ;)
    Fajnie ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  13. opłacało się, wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo nie! jaki ten sweterek jest piękny! materiał rewelacja :) wygląda cudownie ;) jestem totalnie zauroczona
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny ten sweterek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki dziewczyny za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz. Cieszę się,że spodobał Ci się mój blog, Pozdrawiam i zostanę tutaj na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak uszyć coś w tak zwanym między czasie po pracy! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny! i, że uszyłas go sama, podziwiam! ale mnie by chyba męczył taki dekolt, musiałabym mieć większy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek jest śliczny:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny sweter :) Podoba mi się materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie i masz po prostu bajeczne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)