niedziela, 10 lutego 2013

Skórzane Bransoletki

                            

                                      Witam Kochani :)

Ostatnio szyłam skórzaną saszetkę z resztek prawdziwych skór,a tych resztek jeszcze mam trochę,więc dziś skórzane bransoletki dla siostrzenicy i dla mnie ;)



  

         Fajnie bransoletka spasowała A. do ubrania




 Paski przykleiłam klejem - magic  i szyłam ręcznie ściegiem dzierganym,zapinana na zatrzask




                         I moja




Pewnie przez jakiś czas pobawię się w tworzenie ze skór-uwielbiam charakterystyczny zapach ;)



                    Miłego tygodnia :)




31 komentarzy:

  1. Potrafisz wykorzystać wszystko aby stworzyć coś fajnego:))))Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Renią:) fajny pomysł! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszła ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię serdecznie do udziału w Cyklicznym Wyzwaniu Kwiatowym na moim blogu www.totkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie bransoletka wyszła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze;) Ale ładne wyszły!:) I takie pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie lubię skóry, ale bransoletka mi się podoba ;D
    Z chęcią nosiłabym taką;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa! W takim indiańskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta druga bardzo przypadła mi do gustu! świetna! zdolniacha z ciebie :D

    obserwujemy? daj znać, rewanż gwarantowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nonono ciekawy pomysł ;) z racji tego, że uwielbiam bransoletki to jestem nimi zachwycona :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz tutaj fajniee!:* super DIY z poprzednich notek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna bransoletka :)
    obserwuję :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, skóra to faktycznie wdzięczny materiał na bransolety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe twardawa ale mam duże specjalne igły i daję radę :D Ale maszyną do szycia skór bym nie pogardziła-fajnie by było mieć taką też ;)

      Usuń
  15. ` Chyba ze wszystkiego potrafisz wyczarować super rzeczy! :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! super pomysł, zazdroszczę kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna oryginalna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna bransoletka, ładnie pasuje do bluzki (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś pomysłowa! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna ,fajna ale jakoś głowy do takich rzeczy nie mam ;D haha

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna :) Kojarzy mi się z Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację lubię mieszany styl pocahontas też wchodzi :D

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)