sobota, 30 marca 2013

:)

                                     Czć Świąteczne :)


                                                             
     Życzę Wam Kochani....

    Świąt słonecznie roześmianych
    Zdrowia,szczęścia oraz zgody
    W poniedziałek duuuużoooo wody.


     


 Dziś podczas seansu filmowego,bo ciekawy to nie był,zrobiłam bransoletkę i z utęsknieniem wyczekuję ciepła...słońca - wiem,że Wy też :)


  



Przypomniałam sobie o tych co zrobiłam,wiosną i latem bardzo lubię nosić bransoletki i naszyjniki



                                   Do zobaczenia :)

14 komentarzy:

  1. Wesolych Swiat :) Tak sie ostatnio zastanawialam gdzie zniklas :) Smacznego jajka :) Mokrusienkiego Dingusa Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Byłam tak pochłonięta pracą,że masakra zastępowałam koleżankę i codziennie cały tydzień po 10h dziś nawet do 15 byłam,a po powrocie jeszcze musiałam ogarnąć dom.Jutro śpię do 12 :D

      Usuń
    2. Mam nadzieje ,ze pospalas sobie dzisiaj :) Mialas ciezki tydzien to teraz nalezy sie odpoczynek :) Buziaczki

      Usuń
    3. Pospałam do 10-tej i macham właśnie szydełkiem :) Dziękuję :)

      Usuń
    4. hmm tak sie zastanawiam ile lat temu spalam ostatni raz do 10 :):):) Mam nadzieje ,ze milo minal Ci dzien :) U mnie wkoncu ciszaa :) Dzieci od siostry byly caly dzien u mnie,ale juz siostra je odebrala ,moje spia iii bede wkoncu wypoczywac :) Zapewne przesliczne podkladki wyszly Ci :) Chyba wlacze sobie jakis film i tez wezme szydelko :):) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

      Usuń
    5. Wzielam szydelko ,polozylam sie do lozka i po chwili poszlam spac :):) Mozna powiedziec opadlam z sil. U mnie slonko swieci dzis od samego rana :) Milego Lanego Poniedzialku :)

      Usuń
  2. Piękne życzenia :) I Tobie życzę zdrowych i wesołych świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa! ;D
    Śliczną bransoletkę zrobiłaś, w ogóle wszystkie super! :)
    Taaak... czekam na wiosnę i to słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne branzoletki...
    Wesołych świąt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych;** i inspiracji wiele!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Wielkanocnych.
    Jola.

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Świetna bizutria! :) Kocham takie dodatki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są i bardzo ciekawy blog!
    Też lubię rękodzieło i tworczość wszelaką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)