czwartek, 14 marca 2013

Szara Spódniczka

                             Cześć :)


Jak widać Kochani zima coś nie chce odpuścić...mam nadzieję, że to są ostatki śniegu.Niech się wysypie i zawita już wiosna.
W dzisiejszym wolnym dniu od pochłoniętej ostatnio mnie pracy, wykorzystałam skrawek materiału na uszycie prostej szarej spódniczki-kosztował 4,50 i jak tu nie lubić szyć?? !










Dostałam śliczną karteczkę od Eve :)      - Bardzo Dziękuję Ci Kochana.



 A tu kolejna cudna laleczka wykonaniu mojej siostry, mierzy 30cm, jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem takiej bądź innej szydełkowej laleczki to dajcie znać na maila... gg13@buziaczek.pl




            Do spisania w następnym poście ... :)


67 komentarzy:

  1. piekne te lalki;-)
    to sie nazywa talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest słodka! Spódnica genialna! A ja nie umiem sobie żadnej kupić, bo nigdzie nie ma takich prostych :/ i znów świetny kolor :). Cieszę się, ża karteczka dotarła bez przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie to się podobają twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka super, wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wygladasz :) Spodniczka suuper Ci wyszla :) Lala cuudna :) Zdolne z was siostrzyczki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko czekam na tą wiosnę! :))
    Śpódniczka jest prześliczna! :D Bardzo mi się podoba z tymi marszczeniami :)
    Cudną kartkę dostałaś i lala piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` O, ja też już mam dosyc tej zimy. ;)) Spódniczka śliczna, a laleczka przeurocza! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna laleczka i pięknie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oj śliczna spódniczka:!:) i lala piekna!

    OdpowiedzUsuń
  11. jej.. spódniczka piękna, ale ta kartka! Cudo;)

    Dziękuję za taki komplement!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka może prosta, ale wyglądasz w niej świetnie :) jak niedużo trzeba, żeby zyskać coś nowego do swojej szafy.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyła godzinka by stała się moim nowym nabytkiem w szafie,miałam trochę pokombinować ale stwierdziłam,że taka prosta będzie ok...jednak dziś wpadł mi do głowy pomysł by naszyć na pasek spódniczki czarną bawełnianą koronkę...;)

      Usuń
  13. u mnie za oknem taka zawieja, że masakra... jedynie samochody terenowe potrafią przejechać ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra można powiedzieć,że teraz dopiero jest zima a nie końcówka :D

      Usuń
  14. Fajna kiecuszka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądałaś i bosko Ci wyszła spódniczka :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna spódniczka, chyba złapałam wirusa i tez sobie jakąś uszyję. Laleczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna spódnica, a laleczka mnie rozczuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosta i elegancka :) wyglądasz świetnie w tej spódniczce, szycie wychodzi Ci naprawdę perfekcyjnie ;)
    pozdrowienia dla Ciebie i zdolnej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze są ciuchy, które powstają w godzinę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda są ulubionymi w naszej szafie :D

      Usuń
  20. Cudna spódniczka, ja bym ten krój widziała w pastelowych kolorach na lato super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za podpowiedź uszyję taką w letnich brawach np groszkowym ;)

      Usuń
  21. cudna spódniczka :) i ma super kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. Tatuaż nie mój;p Ale bardzo mi się podoba i planowałam zrobić taki, tyle, że mniejszy^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny look ;) pozdrawiamy i zapraszamy do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. No mega jesteście i ty i Twoja siostra! Strasznie zdolne, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutko nam dziękujemy bardzo za takie ciepłe słowa :)

      Usuń
  25. Spódnica jest śliczna,ten kawałek materiału nie zapowiadał czegoś tak ładnego:))))lalunia urocza:))Pozdrawiam serdecznie obydwie zdolne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam ciekawa, co z tego sympatycznego kawałka powstanie. I spódniczka super wyszła! Lalunie są urzekające:D
    Zapraszam do siebie, wrzuciłam szydełkową sesję zdjęciową:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałaś o szydełku no super idę zobaczyć bo muszę :D

      Usuń
  27. Świetny blog! Już od jakiegoś czasu śledzę Twoje nowe wpisy i jestem pod wrażeniem Twoich prac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło przeczytać takie ciepłe słowa :)

      Usuń
  28. Widzę że Ty też złapałaś bakcyla szydełkowego tak trzymać !:]

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, zostałaś wyróżniona, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie, że potrafisz sama sobie szyć ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie :) ślicznie wyglądasz:) obserwujemy ? XOXO

    OdpowiedzUsuń
  32. spódniczka śliczna ale i Ty jestes piękną i zgrabną dziewczyną. pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .....Zamurowało mnie ... Dziękuję :)

      Usuń
  33. zazdroszcze tego talentu:)) też z chęcią bym sobie sama czasem coś sprawiła:)
    spódniczka rewelka !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zechcesz się nauczyć .....:)

      Usuń
  34. Cudowna ta spódniczka !Jestem pod wrażeniem jej i tej pięknej laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. genialna spódniczka!!! Jesteś naprawdę zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka słodka laleczka! A spódniczka świetna, masz talent nie tylko do szycia, ale i do projektowania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutko mi dziękuję bardzo, cały czas się uczę ..jestem po takiej szkole gdzie miałam styczność przez dłuższy czas z odzieżą i tak pozostało mi nadal,że lubię to co robię ,sprawia mi to przyjemność,a może ktoś zechce spróbować sił w szyciu ;)

      Usuń
  37. świetnie, spódniczka jest mega :)
    zapraszamy do nas http://nkm-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica jest naprawdę świetna. Lubię takie fasony :) Dołączam do grona obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)