poniedziałek, 4 marca 2013

Szydełkowe Lale

                        Witam słonecznie Kochani :)


Ostatnio odwiedziłam moją siostrę, znów stworzyła szydełkując cudności.Jeszcze bardziej uświadomiła mi, że szydełkiem można wyczarować różne, piękne rzeczy.
Lale są odlotowe i to jak je ubrała :D więc nazwałam jej kolekcję lalek "Stylówy" każda ma imię,jest*od lewej*Kama, Zosia, Edzia, Nina, Julka.
Lale zrobiła do zabawy dla Justynki :)















Mam zamiar stworzyć sobie jakąś lalę :) A póki co kończę szydełkować kota :) Szydełkowanie wciąga i mam chęć uczuć się dalej :) 


   Pozdrawiam Cieplutko!   
                           Miłego tygodnia :)

52 komentarze:

  1. Też czasem szydełkuję :) i też mnie to wciągnęło swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są przecudowne, przesłodkie i prześliczne!!!!!!!! a mam pytanie dotyczące tej białej bluzeczki na zdjęciu na głównej stronie czy mogłabym sobie taką samą zrobić bo jest świetna!!!!! pozdrawiam Karolina i zapraszam na mojego bloga :-D http://szyciekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie,że zrób jak Ci się podoba to super :)

      Usuń
  3. piękne lale, wolę takie niż barbie:)
    pozdrawiam filcowa babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego hobby :)
    Jestem pod wrażeniem tych laleczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja bym nie miała chyba cierpliwości ani na kota ani na takie lalki :P
    powodzenia w ukończeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mówiłam i co mam chętkę coraz większą na szydełkowanie :D więc spróbuj :)

      Usuń
  6. ale kolekcja!!!! przeurocze
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak pisałam wcześniej są super:) chętnie bym chciała żeby era lalek robionych znów wróciła:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedzinki a lale są fantastyczne, mi wciąż brakuje odwago na zmierzenie się z tematem lal
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne laleczki :) ja niestety boję się dotknąć szydełka..może w końcu zbiorę się w sobie, bo efekty takiej pracy są cudowne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przewłóczkowe laleczki :) I te ubranka-rewelacja. Sama tez szyjesz fajne rzeczy. Będę zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym umieć szydełkować, te lalki wyglądają prześlicznie :)
    Zapraszam na poniedziałkowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne lale :) Suuper kazda wyglada :) Powodzenia z dokonczeniem kota jak i z lala :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. A te misie w lalczynych rączkach! Super! Podziw dla siostry!

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebiste jednym słowem ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. bajer;D Takie można byłoby zrobić na brelok, cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są! Zdolną masz siostrę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy,kreatywności jej nie brakuje hehe

      Usuń
  18. Śliczne laleczki
    Ja jakoś niestety nie mam cierpliwości do robienia takich malutkich cudasiów ale jak patrzę na takie śliczności to nabieram chęci, żeby się wziąć :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę,że Ty dasz radę i do małych cudasiów ,więc śmiało chwytaj :)

      Usuń
  19. Ale urocze :D

    Mam nadzieje że mnie odwiedzisz !
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Edzia i Nina wymiatają:D

    OdpowiedzUsuń
  21. ` Śliczna bała czapa na jednej z lalek. :P najbardziej spodobała mi się ta z niebiemi włosami. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja mam owieczkę hand made ;) i teraz wiem, że została wyszydełkowana ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie kochane laleczki :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz wspaniałego bloga ! Super czyta mi się Twoje notki.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cuda! :)

    Zapraszam u mnie reaktywacja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Love it!!

    kiss kiss

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć! Zapraszam na rozdanie, do zgarnięcia etui z filcu :)
    http://filcowasowa.blogspot.com/2013/03/zgarnij-etui-na-swoj-telefon.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, sweet! Nice blog you have...wanna follow each other?
    And I invite you to a new giveaway in my blog!
    Shabana Khan giveaway – Win stunning earrings

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne! a można prosić o tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lale robiła siostra,jak ja sie nauczę je dziergać to wtedy zrobię tutorial :)

      Usuń
  30. :O CUDOWNE LALE! :D Jaaaa, wow, serio, wspaniałe są, ślicznie wyglądają i te ubranka jeszcze... :)) Super! :D Czekam na Twoją pierwszą lalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochane maleństwa:) Śliczniutkie! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)