wtorek, 23 kwietnia 2013

Biały Topik

                                Cześć :)



Miała być bluzka dla mamy, ale na rozmiar 42 materiału było za mało, zresztą mama chciała dłuższą bardziej jak tunikę, więc  skorzystałam ja :)

Materiał to żorżeta, delikatny, lekki, ładnie się układa.
Dlatego szkoda było mi schować do pudełka bo bym o nim zapomniała. A tak to powstał, zwiewny, delikatny, prosty top, aby znów nie był zbyt banalny, zrobiłam u góry zakładki. 



             








               Z tyłu wszyłam gumeczkę





 Podsumowując to mam topik za darmo, jedynie włożona praca moja, ale tu akurat szyło mi się fajnie i jestem z efektu końcowego zadowolona.



     Do zobaczenia i Słonecznych Dni  Kochani :)

56 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, te zakładki to strzał w dziesiątkę! fajny pomysł z gumką, nic nie odstaje i ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od początku miałam plan by był krój luźny dlatego pomyślałam,że gumka z tyłu będzie idealna :)

      Usuń
  2. Suuper bluzeczka :) Fajnie wygladaja te zakladki na gorze :)
    Zapraszam Cie na moje Pierwsze Candy :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty musisz mieć wielką szafę :P
    Topik rewelacja! Podziwiam Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam ... zasuwaną szafę plus jeszcze witrynkę i komodę :D Dlatego czasem muszę odskoczyć od szycia i robić coś innego ;)

      Usuń
  4. Zakładki są super:)) W ogóle bluzka bardzo w moim typie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w też lubię takie kroje :)

      Usuń
  5. Śliczny, taki prosty a jaki efekt :) te zakładki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta i skromna ale za to jaka elegancka i szykowna :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny top:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w sam raz na ciepłe dni :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ` Świetny jest! :) I bardzo uniwersalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny topik i bardzo praktyczny bo można go założyć do różnych zestawów:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny top!:) Polowałam w tamtym roku na coś w tym stylu, ale niestety nic nie znalazlam ciekawego;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt końcowy bardzo ładny :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie! Bardzo ładnie wyszły zakładki i dobrze leży na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że wpadły mi do głowy te zakładki bo tak to y był taki bez uroku ;)

      Usuń
  15. super pomysł z zakładkami - wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne włosy!:)

    Top super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jak ktoś przerabia ciuchy ;-) obejrzałam caly blog i jestem pod wrażeniem. spódniczka zielona-czarna karata wyszła Ci super ;-)
    www.sandicious.blogspot.com ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha a spodnie upolowałam w TK Maxx :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) taka bluzka bazowa. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do różnych stylizacji o taka mi chodziło ,dziękuję :)

      Usuń
  20. Kurcze naprawdę ładnie wykonana, moje rzeczy, na których dopiero uczę się szyć nie umywają się do tego co robisz. :)) Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że Twoje rzeczy są bardzo fajne i masz głowę różnych pomysłów :)

      Usuń
  21. świetna bluzka właśnie szukam takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem sympatyczna wyszła Ci ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne cudo które wyszło spod twoich rąk! A model tej bluzki to chyba perfidnie zgapię od ciebie bo naprawdę bardzo mi się spodobał... może jedynie bez tej wszytej gumki z tyłu, ale całokształt - BOMBA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że się podoba :) zgapiaj pozwalam :D

      Usuń
  24. top idealny na wiosnę i lato :) na pewno będzie pasował do wielu ubrań, świetnie to wymyśliłaś ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. no,no,no-genialna! Na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Lubię takie szerokie ramiączka, wszystko się pod nimi chowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać ramiączek od biustonosza :D

      Usuń
  27. Sliczny topik elegancki do kazdego ubranka pasuje a do zakietu rewelacja..

    OdpowiedzUsuń
  28. Też chce taki top! :(
    Szukałam czegoś podobnego w sklepach i nic. :( Byłby jak znalazł na zakończenie roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hm... albo musisz na uczuć się szyć albo ja muszę zacząć szyć i sprzedawać :D Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej będziesz musiała zacząć szyć masowo i sprzedawać! To byłoby idealne przedsięwzięcie, podreperowanie budżetu i zadowolone klientki! Każdy byłby zadowolony. Szczególnie my, bo tworzysz przepiękne rzeczy. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Kurcze dziękuję za tyle pięknych ciepłych słów :)

      Usuń
  30. You look great! Love your white blouse :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)