czwartek, 18 kwietnia 2013

Po co wyrzucać ... ?

                                 Witam słonecznie :)


W  taką dzisiejszą pogodę nie mogłam usiedzieć w domu i szyć, w końcu miałam dzień wolny od pracy.Wykorzystałam nie szyciowo. Zresztą miałam już dość zimy.Musiałam wybyć z domu i złapać trochę promyków słońca, a Wy jak spędziliście dzień ?

Miałam wyrzucić puszkę, ale pomyślałam....Po co wyrzucać ? Zrobię  kubek  na moje rzeczy.
Puszki metalowe są stabilniejsze niż plastikowe, możemy, np zrobić sobie z nich lampiony, doniczkę, mały wazonik...A od nas zależy jak ozdobimy, każdy z Was ma głowę pełną pomysłów :)

 ...gdybym miała farbę to bym coś pomalowała, w sumie srebrna też wygląda ok, a tak to wykorzystałam co miałamw domu.







Banalny pomysł, no bo po co wyrzucać... :D


        Mam nadzieję do szyciowego zobaczenia :)

52 komentarze:

  1. Bardzo proste w wykonaniu a zarazem bardzo efektownie wygląda :) Gdy byłam mała, mama robiła mi coś podobnego po kartonach z soku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki banalny no i szybki ,dziś szkoda było mi pogody by spędzić czas przy maszynie :)

      Usuń
  3. Fajnie puszka wyszla Ci :) Zaciekawilo mnie co robilas z kukurydza :) Trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. :) Jutro pewnie wybiorę się na zakupy jak czas pozwoli. Mam trochę do załatwienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Ja również wykorzystałam puszkę do tego, aby zrobić swój przybornik ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metalowa puszka dobra na taki krawiecki przybornik,nożyczki ciężkie nie przeciążą ;)

      Usuń
  6. Też mam taką jedną ozdobioną po kukurydzy. Twoja świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieźle...ale masz wyobrażnie, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, ale masz głowę!;) super, pieknie to ozdobilas;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze niesamowity pomysł
    ♥ ♥ ♥ CAŁUSY NA WIOSNĘ:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, muszę sobie taką puszeczkę wyczarować na pędzle do makijażu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ` Świetnie wykonane! Tez lubię przerabiac takie rzeczy, ze wzgędu na to, że kiedy tworzę coś sama, jest to dokładnie takie jak to sobie umyśliłam, a dodatkowo gdy na to patrzę lubię sobie pomyśleć, że stworzyłam to tylko i wyłącznie ja. :D Z resztą to fajny sposób na zabicie nudy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hhah :D. Ty to chyba masz głowę pełną pomysłów na tworzenie :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Nie pomyślałabym, że można w ten sposób wykorzystać taką puszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł to podstawa! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowna przemiana! Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle - pomysł + wiele uroku + świetne wykonanie = bardzo oryginalny kubełek :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie puszki :) mi bardzo podobają się też lampiony z takich puszek :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ale to wykorzystam przy robieniu następnej sałatki :)

      Usuń
  18. Bardzo fajny pomysł:)))dawniej puszki były unikatowym towarem to też żadnej się nie wyrzucało:)))Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł!:D na to bym chyba nie wpadła :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja aktualnie zbieram puszki, chce porobić z nich lampioniki albo świeczki :) Twoja puszka na przybory jest świetna, ciekawie ją ozdobiłaś ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł rewelacja:)) na takie drobiazki ...Pozdrawiam i całuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł z tą puszką ;) nigdy w życiu nie powiedziałabym, że to zwykła pusza po kukurydzy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł jak wykorzystać puszkę:)
    Obserwuję!
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wykonanie ekstra, ale ja zawsze podziwiam Cię głównie za POMYSŁ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już właśnie wpadł mi następny na wykorzystanie czegoś ;)

      Usuń
  25. Świetny pomysl! Mozna by wykorzystac ta puszke jako pudelko na pedzle do makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. WITAM SWIETNY POMYSL Z TA PUSZKA NA PRZYBORY DO SZYCIA JEZELI MOGE COS ZE TAK POWIEM NAPISAC TO PODPATRZYLAM W JAKIES PRASIE ZROBINE WLASNIE Z PUSZEK TZN PUSZKA OKLEJONA TAK JAK NAM PASUJE DO STOLU I W TA PUSZKE WSTAWIONE SZTUCCE EFEKT ZNAKOMITY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać puszkę można uniwersalnie wykorzystać :)

      Usuń
  28. JUTRO IDE DO BIEDRONKI PO GROSZEK I KUKURYDZE I ZROBIE BEDE ROBIC TAKIE NA STOL DO SZTUCCOW I TE NA PRZYBORY DO SZYCIA MUSZE KUPIC CONAJMNIEJ 7 TZN 6 NA STOL I JEDNA NA PRZYBORY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja zrobiłam ostatnio lampiony z puszek metalowych fajnie wyglądają polecam :)

      Usuń
  29. MOZE POKAZESZ TU JAK JE ZROBIC TEZ BYM ZROBILA DO OGRODU

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)