środa, 10 kwietnia 2013

Retro Panienka

                                Witam Kochani 


Jakiś czas temu zobaczyłam na blogu Agusi :)   tilde, dostałam szablon od A.-dziękuję :)  Postanowiłam uszyć swoją tildunie, wyszła jakaś taka retro, zupełnie inna haha. Rzuca się w oczy i  ozdabia moją półeczkę.



Uszyłam jej tunikę, spodnie, buty a nawet mini kapelusik-wykorzystałam resztki tkanin które miałam szyjąc różności.





        Jej wysokość to 50 cm








              Przesyłam Słoneczne Uściski :)

                                   i      do następnego... 

53 komentarze:

  1. Genialna ta lalka! :) bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Dwie słodkie laleczki. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna ta lalka!:) Ja do tild się nie dotykam, próbowałam z zającem i nawet kilka uszyłam, ale to tylko dlatego, że hurtem wycięłam elementy do czterech;) Tyle nerwów mnie to kosztowało że nie wiem:D Ale niektórzy tildy szyją i fantastycznie im wychodzą! Ta twoja jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja myślałam,że taką tildę szyje się szybko,ciałko tak,ale ubiór nie,ja jeszcze zaczęłam kombinować w co ją ubrać i bawiłam się trochę z tym,no i wywracanie uszytych części też było wyzwaniem :D ale pomyślałam jak już zaczęłam to niech wygląda jako tako ;)

      Usuń
  4. Suuuper wyszla :):) Ty to masz reke do tych ciuszkow :) Wloski rowniez suuper ma :) I do tego jest w rekach Slicznotki :) Przesliczna dziewczynka :) Ciesze sie ,ze moglam Ci pomoc i ze sprobowalas tilde uszyc :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że myślę nad następną -chłopkiem :D

      Usuń
    2. :):) Fajnie :):) Jak sie juz raz uszyje to nastepne od tak sie robi :)

      Usuń
    3. Może dojdę do wprawy i następnym razem będę je szybciej szyć ;)

      Usuń
  5. śliczna laleczka ;) taka trochę elegantka :) wyszła Ci genialnie, masz rękę do takich cudeniek :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam długo właśnie jaka ma być i wyszła na koniec taka inna heh ;)

      Usuń
  6. świetna lala jak na pierwszy raz;)))))co jedna będzie piekniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna panieneczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam że jest piękna:))))ja zawsze lubiłam szyte zabawki:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem,że takie szyte zabawki cieszą,ktoś kto daję im zabawkowe życie wie ile trzeba się napracować by je stworzyć :)

      Usuń
  9. Cudna tilda. Zachwyciły mnie szczególnie jej buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna Tiulda- modnie ubrana :) Spodnie w kwiaty to mi sie najbardziej spodobalo :) Dzieki za wizyte w moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta tilda, a jakie ma ładne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreatywne szaleństwo. ^^ Witam u mnie na blogu. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu rewelacyjnie ją ubrałaś!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna lala, chyba też sobie taką uszyję:) Przypomina mi moje czasy dzieciństwa :)często sama sobie szyłam zabawki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyj bo cieszy jak sami stworzymy,a taka lala to fajna ozdoba i jest oryginalna zupełnie inna niż wszystkie.Ty już na pewno świetnie ją ubierzesz :)

      Usuń
  15. Modnisia z tej lali i słusznie wyrosła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna Ci wyszła i fajnie włosy dobrałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dylemat czy z włóczki czy sztuczne ;)

      Usuń
  17. dziękuję za odwiedziny!
    świetna lalka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. oo..jejciu jaka kochana laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ta panienka retro przeszła skomplikowaną operację, dlatego ma szew na twarzy? ;)
    Córkę masz ładniutką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszła żadnej operacji :) jest to tilda z drugiego szablonu z noskiem,więc jak mogłam uszyć inaczej? te pierwsze mają płaskie główki :)

      Usuń
  20. jaka cudowna laleczka:)
    aż trudno uwierzyć, że samemu można stworzyć tak genialne rzeczy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. każda dziewczynka byłaby nią zachwycona :)

    stwierdziłam, że wezmę się za to na spokojnie, jak będę miała nieco wolnego, czyli pewnie majówka lub wakacje. Chciałabym podejść do tego poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoje robótki :) Powodzenia!

      Usuń
  22. Świetnie lalę ubrałaś! :)) Te spodnie sama bym dla siebie wzięła, ale obawiam się, że mogłabym się nie zmieścić :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jest!
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh! Jakie urocze,obydwie modelki ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. ale lala! 100razy lepsza niż teraz te plastikowe, chińskie.. bajer :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No no no teraz retro jest modne więc właściwie tilda jest na czasie :) Spodnie ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za odwiedziny! ale Ci zazdroszczę, że sama możesz sobie ciuszki uszyć :) mam nadzieję, że spódnica wyjdzie identyczna jak w moim zestawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lala z niej niezła, ale jakie leginsy! Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopiero przed chwilka przeczytalam komentarz o szwu na buzce. Prosta jest odpowiedz ,ze sa dwa szablony jeden z noskiem drugi bez :) Mam nadzieje ,ze dni jak i weekend mijaja Ci milo :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajna lala
    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE! http://testowaanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE! http://testowaanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)