poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Szydełkowa aplikacja

                               :)


Jak Wam mija końcówka świąt ?
Mi bardzo szybko, szkoda, że brak słonecznej pogody u mnie..
Ostatnio na blogu Agusi wypatrzyłam jej szydełkowe robótki, a tam stronka gdzie fajnie kobietka tłumaczy  XXXXXX  .W pierwszym okrążeniu i tak się pomyliłam, więc  wyszło, że i tak zmieniłam schemat :D Ogólnie chciałam wydziergać wiosenne podkładki pod kubek.Ale w efekcie końcowym rzuciła mi się w oczy poduszka gładka i stwierdziłam, że trochę ozdobię właśnie tym wyszydełkowanym motywem.
Dla osób zaawansowanych w szydełkowaniu to pestka, dla początkujących w dzierganiu to są kolejne kroki i poznawanie nowych schematów :)

Dziś wieczorem zabiorę się za szydełkowanie na drugą, mam nadzieję, że nie machnę się i wyjdzie bez pomyłek  ;) 



  Czekam na promyki słońca :)




  Miłego poniedziałku wielkanocnego i do szyciowego   posta      :)


43 komentarze:

  1. Drugi dzień to dalsze jedzenie i podjadanie :)
    cóż niektórzy jeszcze muszą odśnieżać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podjadam i podjadam a w boczki idzie no ale jak święta to jak inaczej ;)

      Usuń
  2. Suuper Ci wyszlo :):) Suuper wymyslilas ,ze podusie ozdobisz nimi :) Ja wlasnie cos skonczylam WKONCU too cos skonczylam :):) Wstawie posta to zobaczysz :):) Slicznie wygladasz :) A na slonko zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co wydziergałaś :) czekam na posta ;)

      Usuń
    2. hmm tak sobie pomyslalam Ja Ci dalam pomysl na Tilde :) A Ja od Ciebie moze naucze sie szyc ciuszki :):):) Mam nadzieje ,ze milo minal Ci dzien :) U mnie wkoncu dzieciaczki w lozeczkach a maz zrobil mi drinka z rumem :) Milego wieczorka Ci zycze :)

      Usuń
    3. Fajne takie inspiracje :) Dziękuję :) To wieczorek macie fajny obydwoje :)

      Usuń
    4. Pewno ,ze sie podziele szablonem :) Odezwij sie do mnie na meila to Ci wysle :) Agaaaa1981@interia.pl
      :):)

      Usuń
  3. Z pokładki do poduszki to duży przeskok;D
    Ale podoba mi sie ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale podkładki i tak zrobię bo nie mam na stół takich wiosennych :) zakupie tylko inny grubszy kordonek ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają te poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, kolejny krok w szydełkowym szyciu zrobiłaś :D Ślicznie Ci to wyszło! :D I super pomysł, żeby zrobić podkładki! :)
    Czekajmy na słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy super wiosenne:) Dziękuję za odwiedziny:) Masz super pomysły. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ten wzór odświeżył i rozjaśnił poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że nie jest doskonały ten wzorek,błędy błędy w szydełkowaniu i może dojdę kiedyś do wprawy bez mylenia :)

      Usuń
  8. Poduchy wiosenne, i fotka właścicielki bloga bardzo promienna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda ta poducha z aplikacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poduchy super :) ja się chyba nigdy nie podejnmę szydełkowania, ale pięknie to wygląda.. ale podejrzewam, że coś zepsuję :P no a jesli chodzi o Poniedziałek Wielkanocny, są plusy takiej pogody w takie dni ;p nikt nas nie zaskoczy na ulicy z wiadrem wody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja u mnie nawet nie lali a co roku stali z butelkami dzieciaki :D A szydełkowania się podejmij nie jest trudne też tak mówiłam jak siostra moja dziergała-oczywiście jej nie dorównam bo D. szydełkuje tak zaawansowanie,że mi szczęka opada :) ale pomyślałam sobie,że pouczę się czegoś nowego ..czy wyjdzie...czy zniechęcę się szybko...czy w ogóle kumata jestem w tej dziedzinie :D nawet jako tako mi to wychodzi,oczywiście w tym łatwiejszym stopniu.Skomplikowane to ho,ho,ho i jeszcze mi zajmie długo :)

      Usuń
  11. uwielbiam blogi DIY więc cieszę się ze znalazłam Ciebie;) może wzajemna obserwacja ?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, masz cudownego bloga ;)

    Obserwujemy ?

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie, razem czekajmy na słońce :D
    Obserwuję.
    Kurde ja nie szydełkuję ale bardzo podoba mi się ta inspiracja. Niestety ja nie mam cierpliwości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwujemy :)?
    Pozdrawiamy, Kasia i Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  15. ` Wyszlo świetnie. :) Fajnie, epróbujesz nowyh rzeczy. :))
    Dołączam się do oczekiwań na słoneczko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do połowy kwietnia ponoć ma być pogoda zimowa ehhh ...

      Usuń
  16. Grono oczekujących słonka coraz większe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie umiem szydełkować, także jak ja bym się za to zabrała wyszła by z tego jedna wielka katastrofa :P. Ty za to zrobiłaś to pięknie :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie byłoby źle i byś załapała bakcyla do szydełka :D

      Usuń
    2. Wątpię, ale dziękuję że we mnie wierzysz :D :*.

      Usuń
  18. Ładne zdjęcie i fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna aplikacja! podoba mi się strasznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to masz talent! Zazdroszczę Ci tych umiejętności,podusia wygląda ślicznie :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaalee śliczny kolor poduszek :) aplikacja świetnie tu pasuje i wygląda bardzo ciekawie, naprawdę ekstra! masz talencik :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie :) Ja na szydełku potrafię zrobić tylko ten "ścieg" podstawowy :) Ale właściwie nigdy nie próbowałam robić nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może warto spróbować złapać za szydełko znów nauczyć się więcej :)

      Usuń
  23. Twoje szydełko jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna podusia wyszła:)))ja też czekam na wiosnę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Tell me about my blog:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely! Would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba się muszę wziąc za naukę szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)