piątek, 5 kwietnia 2013

Torba Na Zakupy

                  Witam Słonecznie :)

Zalegał mi kawałek ortalionu,więc wpadłam na pomysł,aby reklamówkę zamienić na mocniejszą torbę na zakupy i będę mogła nosić w torebce,wyciągać kiedy będzie potrzeba a nie korzystać z jednorazówek.



Torbę szyje się szybko,jako ciut urozmaicenia przodu,wydziergałam małe szydełkowe kwiatuszki w środku z perełką.


Wyszła wiosenno-letnia 
  







   A zrobiłam na wzór reklamówki ;)




Uszyję sobie jeszcze mniejszą by móc zabierać jedzonko do pracy;) 

Jutro zabieram się za szycie żakietu,który mi zalega a nie mogę wykombinować  więcej czasu by oddać się w wir szycia.


Jeśli ktoś miałby z Was ochotę kupić szydełkową lalę,to zapraszam lalunie :)

              Życzę Wam Kochani SŁOŃCA :) 

51 komentarzy:

  1. ta żółta torba bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba :) naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, bardzo lubię takie eko-torby a Twoja jest urocza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję,że się szybko nie urwie :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł na eko-torbę! Widać że jesteś bardzo kreatywną osobą :) Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszła przepięknie ;D i łatwo ją będzie wyczyścić, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. na wiosenne zakupy w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba istnie wiosenna :) Slicznie kwiatuszki Ci wyszly :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Nie widziałam nigdy materiałowej reklamówki - zwykle torby na zakupy i tak są na szelkach i mają torebkowy wygląd, a ta jest całkiem inna - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyłam kiedyś na szelkach ale później te szelki się naciągają i jakoś mi źle się zakupy nosiło,więc stwierdziłam,że teraz uszyję na wzór reklamówki :)

      Usuń
  9. Ale fajny pomysł! Zrobilabym mamie ale ja plus igły to nie wróży nic dobrego;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też szyłam ekotorbę, ale z długimi uszami. Świetna alternatywa zalegających wszędzie po zakupach reklamówek jednorazowych:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) uszyję sobie mniejszą wersję i będę mieć porządek w szafce :)

      Usuń
  11. praktyczna torba ;) ja sobie uszyłam ze starego T-Shirtu i też zawsze zabieram na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To Ja czekam na fotorelacje :):):) Ja bede szyla druga ,ale komunijna :):) Wianuszek juz mam teraz tylko cialka brak i stroju :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna!:) Żeby Ci tylko służyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że się nie potarga zbyt szybko :D ortalion jest dość grubszy,więc może przetrwa trochu ;)

      Usuń
  14. Bardzo kreatywne ! :DDD
    Zapraszam na już setnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ` Z taką torbą to nic tylko chodzić na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty rzuca się w oczy :D ale to tak wiosennie :)

      Usuń
  16. wow super! torba na pewno bardzo się przyda :) chyba sama o takiej pomyślę :) kwiatuszki dodały uroku i wiosennego charakteru ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre rozwiązanie zamiast tych jednorazówek i możemy ozdobić jak chcemy i mamy pewność,że oryginalna ;)

      Usuń
  17. Witaj.
    Bardzo fajny pomysł;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  18. spróbuję, chociaż lepiej mi się uczy, jak ktoś mnie poprawia itd ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry pomysł ;d ciekawa jestem Twojej tildy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie kończę muszę ją ubrać :) i jest duża chyba z 60 cm ma :D

      Usuń
  20. Hahah świetna jest! :)) Taka wiosenna :). Ty to masz genialne pomysły :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wygląda;) pomysł fajny i ekologiczny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł :)))

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł super i torba świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo bardzo fajna taka wiosenna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taką samą reklamówkę ;) a taka tobra na pewno by mi się przydała, a nie ciągle te reklamówki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny i godny polecenia pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. extra blog rowniez chetnie obserwuje, przy odrobinie czasu napewno przesledze calosc:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł, wykonanie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna;)
    A co do rysunku, może się pokuszę i sobie zrobię taką bluzkę;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza!:) Ja narobiłam sobie toreb na zakupy na otwarciu Sinsaya :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wowowow!!! ale super
    ♥ całusy,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  32. niby zwykła torba a jakie wrażenie robi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Taką bym mogła nosić na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam takie torby! A ta jest wyjątkowo słoneczna! Ortalion to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny pomysł! :D Extra kolorek i kwiatuszki super wyglądają :D Takie torby są o wiele lepsza niż jednorazówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)